Inlägg från: love 69 |Visa alla inlägg
  • love 69

Sexiga NattChatten för oss som inte sover

Knasis skrev 2009-01-31 16:19:48 följande:

jag tror nog du får större nöje av din godispåse än jag av min... min GER kalorier istället för bränner dom...
    I hope so. Han kommer inte att få det lätt ikväll! *taggad som fan*

...han kommer att få se en sida han inte känner till....
  • love 69

Morbid angel skrev 2009-01-31 16:21:14 följande:

love 69 skrev 2009-01-31 16:20:07 följande: hahahahaha,då ska jag räkna med att börja strippa på vardagsrumsbordet vid midnatt?
    nice! då stoppar jag pengar i dina trosor!
  • love 69

Knasis skrev 2009-01-31 16:23:06 följande:

Nice!! Jag laddar inför framtida date.. Då lär det brännas kalorier... hehe
    härligt! när e det dags för dig då?
  • love 69

med tanke på hur adrenalinet pumpar i min kropp just nu kommer jag att vara skyhög när jag kommer fram...

• love 69

Knasis skrev 2009-01-31 16:25:53 följande:

Inte förrän nästnästa vecka.. men den är värd att vänta på!
    tror jag säkert... de dejterna e bäst... å då e det härligt att vänta lite..
  • love 69

Knasis skrev 2009-01-31 16:28:53 följande:

Jupp!  Den som väntar på nåt gott..... Du Love - Ta några glas vin åt mig är du snäll.. Jag är väldigt vinsugen..
    fan, jag kommer att bli full... riktigt full... om du oxå strippar på bordet kommer jag att bli fattig...
  • love 69

Knasis skrev 2009-01-31 17:08:01 följande:

Ska FÖRSÖKA hålla mig från strippandet... för din ekonomis skull.. Men jag lovar inget!
    OM du strippar så ska jag försöka få HONOM att betala.
  • love 69

Jag vann nattens lek. Han vann livets lek. Han tappade sin kristallkula. Än är den inte trasig, kommer den att bli det? Vad väljer han att göra? Ta ypp den, putsa av den och tänka på att inte tappa den igen? Sparka på den så den går i tusen bitar? Lämna den på marken och glömma bort den?

• love 69

Det var inte alls som jag trodde att det skulle vara. Jag hade målat upp en våldsam bild av det hela. Faktum är att den ömhet som fans i kaoset var större än någon ömhet jag någonsin sett.

Svar på tråden Sexiga NattChatten för oss som inte sover