Inlägg från: Mandi74 |Visa alla inlägg
  • Mandi74

Sexiga NattChatten för oss som inte sover

Decnet skrev 2009-02-02 18:48:53 följande:
    Öööh.. Måste ni ni skriva så jääääävla mycket text? Man pallar juh fan inte.. cant... do... it.. i .. dont .. have.. the.. power... *dör*

*byter batterier*

Så där.. som ny igen!

Det är mänskligt att tänka vist och handla dåraktigt
  • Mandi74
    SmillanInLove skrev 2009-02-02 19:01:22 följande:
    OH MY MY MYYYYY MY MANDI... Why why why ooooh My MANDI
    Ohhh.. darling my darling!! Har du läst mitt äckelinlägg i slamptråden?
  • Mandi74
    SmillanInLove skrev 2009-02-02 19:26:59 följande:
    www.familjeliv.se/Forum-9-191/m40994868.htmlWooohooo min första omröstning i detta namn Hörrö Mr Fläskfilé, Du och gumman e så välkomna till mig snart så kan vi två stå i mitt kök och fixa till mat åt vår älskling

Haha.. du glömde ju det viktigaste alternativet..

• Mandi74
    SmillanInLove skrev 2009-02-02 19:28:33 följande:
    Nej äcklar mig in dit nu..Du gamla du friiiiia... ja jag vill leva... jag vill dö I NOOOOOOORDEEEEN
    Meh.. läs då!!!!!
  • Mandi74
    Decnet skrev 2009-02-02 19:32:29 följande:
    öööh.. Jag skulle tydligen be om ursäkt för att jag påpekade att ni skrev långt.. det var inte meningen att verka korkad och oförstående alls.. Jag ber så himla mycket om ursäkt om individen Decnet har förosakat någon som helst mental skadlig tillfogelse i situationen och tråden som sådan. Ni har mina djupaste kondoleanser och ber er absolut inte upphöra med era milslånga inlägg då dom bryter av Smillaninloves tafatta försök till oral besprutning i tråden..*Bockar sig djupt*.. Förlåt mig.. förlåt... förlåt..

Grattis.. du kunde inte ens be om ursäkt ordentligt. *blänger*

• Mandi74
    Decnet skrev 2009-02-02 19:46:23 följande:
    Mandi74 skrev 2009-02-02 19:43:17 följande: Vadå ordentligt?.. Jag bad om ursäkt och tolkningen ligger i betraktarens ögon.. antingen tar du meningen som ett skämt, eller så ser du mig puta underläpp, rödsprängda ögon, vibrerande haka verkligen sääääga det där.. tänk så istället för att det skall ge effekt..

Bla, bla, bla...

• Mandi74
    SimplyTheBest skrev 2009-02-02 20:11:07 följande:
    Mandi74 skrev 2009-02-02 19:24:02 följande: För att skrämma slag på alla stackars satar som ska tya läsa igenom det vi skriver...ska jag se om jag kan ge dig ett svar...Egentligen är vi nog inte så konstiga, vi känner oss själva, våra styrkor, svagheter...det mörka, det ljusa. Att andra ser om som annorlunda individer kan vi överhuvudtaget inte påverka. Frågan är...vill vi vara som alla andra? Jag om någon skiljer mig från mängden, allt som oftast går jag mina egna vägar. Visst rättar jag in mig i ledet...om det behövs. Tjattrar inte när jag inte finner ett behov av det, kan välja den enkla vägen vid de rätta tillfällena. Det man ser för blotta ögat när man ser mig är långt ifrån det man får...ytan visar inte en tillstymmelse till innehållet. Falskt? Ja, det kan tyckas. Men jag väljer själv vem jag släpper in på livet, vem som är värdig att få en glimt av den sanna ärliga JAG. Tillit är ett stort problem för mig, man får jobba för den...jobba hårt. När man får min tillit har man den tills den dagen man visar sig icke vara värdig den längre. Trampar på mig kan man göra, jag reser mig igen....förlorar man min tillit då förlorar man hela mig. Bagage finns, precis som du har & alla andra. Ibland är det tyngre & ibland är det som en fjäder. Börjar så smått komma till insikt med att vandringen är fan så tung & den ska göras på egen hand. Någon som orkat läsa hela vägen...?

Haha.. jag orkade läsa hela vägen i alla fall..

Jupp, jupp och jupp.. är väl det enda jag kan säga. Du har så rätt i det du skriver, folk tror dom vet vem man är efter ett ögonkast, efter en lite kontakt. Jag är i mångas ögon stackars lilla Mandi som är så oskyldig, hjälplös och svag. Men de som tror det känner mig inte ett dugg.. för visst fan har jag mina svaga stunder när jag är hjälplös, men dom visar jag för väldigt få.

Jag är nog ganska reserverad när jag träffar folk, jag avvaktar och ser vad av mig kan jag visa för den här personen utan att det slår tillbaka på mig själv sen. Men av någon konstig anledning så har folk en tendens att öppna sig och bara ösa sitt liv över mig, fast jag knappt träffat personen innan. Det kan vara på bussen, på pendeln hände det hur ofta som helst, när jag jobbade i affär så var det nästan dagligen, när jag jobbade som telefonförsäljare likaså. Jag vet inte vad det är.. och ibland är det fan en jävla förbannelse.

(nu ska du inte ta åt dig och tro att jag menar dig)

Men vi måste vara starka, annars hade vi inte stått på benen nu.. vi måste besitta någon inre starkhet.. kanske tom stolhet som gör att varje gång någon slår på en som reser man sig upp igen, borsta av kläderna och undrar - Var det allt du hade.. fast man kanske helst av allt skulle vilja kvar i fosterställning och gråta ögnonen ur sig..

Crap.. nu flummade jag nog iväg igen så jag slutar innan det blir föör mycket.

• Mandi74

*fortsätter sväva runt i min egen lilla värld*

• Mandi74
    mum mum mum mum mum..

*svävar vidare*
  • Mandi74
    SimplyTheBest skrev 2009-02-02 22:33:04 följande:
    Mandi74 skrev 2009-02-02 21:12:33 följande: Undras hur länge vi får vara kvar här...de slänger kanske ut oss snart ur tråden... Tar inte åt mig, säger själv likadant & brukar alltid få förklara hur jag menar...så jag förstår hur du menar. Tyckte det var intressant att du skrev att du jobbat i butik...samma här nämligen. Var som en vandrande psykolog . Tror på något sätt att trots all tvivel så besitter vi en oerhörd styrka & antagligen så utsöndrar vi den oxå, med tanke på att personer väljer att anförtro sig åt oss. Det är inget problem med vänner & bekanta men när "främmande" personer gör det så kan det bli lätt för mycket. Säger samma sak till dig & andra här...jag lyssnar, reflekterar & stöttar så mycket jag kan. Det handlar inte om att jag inte orkar finnas till för andra..det är inte alls det...Flummigt på hög nivå, de som fattar fattar
    För att göra mig kort för en gångs skull.. dito..

Finns här för de som vill, orkar jag, klarar jag av det just den dagen, ställer jag gärna upp med ett öra och/eller en axel. Inga problem alls..
Svar på tråden Sexiga NattChatten för oss som inte sover