• love 69

Sexiga NattChatten för oss som inte sover

Är det bara jag som e vaken på nätterna? Tror inte det...

Här kan vi hålla till och snacka skit, vi som e vakna. Man behöver ju inte starta 500 trådar bara för att man e pratsugen. (eller hur bruttan?) ;)

Så, vad gör ni inatt?

• Svar på tråden Sexiga NattChatten för oss som inte sover
  • feelings
    love 69 skrev 2008-12-08 00:58:31 följande: jo, det är precis så man ska känna för att det inte ska göra ont... tro mig!förstår det... *slår på karln*
    Är det så jag ska börja känna ... ?

För det gör jävligt ont nu..... jag är så jävla dum av mig....

Varför ska jag bry mig vad han gör ? varför ska jag känna något när han är ute?

Jo av en orsak JAG litar inte på honom för fem öre när han dricker.. pga historiken från förra året......

Kanske jag borde ta o stänga av allt ... för att inte bli sårad och ledsen?
  • feelings

vad är det med familjeliv idag ? .. om vart annat så kan jag inte komma in på tråden, då står det att internet ej är tillgänglig .. o ändå är jag inne på msn samtidigt ..

• love 69
    feelings skrev 2008-12-08 01:09:24 följande:
    Är det så jag ska börja känna ... ? För det gör jävligt ont nu..... jag är så jävla dum av mig.... Varför ska jag bry mig vad han gör ? varför ska jag känna något när han är ute? Jo av en orsak JAG litar inte på honom för fem öre när han dricker.. pga historiken från förra året...... Kanske jag borde ta o stänga av allt ... för att inte bli sårad och ledsen?
    nä, det är inte så du ska känna om du är i ett förhållande. det är en helt annan sak... ni borde prata, prata å prata... om det inte hjälper ta hjälp utifrån, familjeterapi eller nåt...
  • love 69
    feelings skrev 2008-12-08 01:10:01 följande:
    vad är det med familjeliv idag ? .. om vart annat så kan jag inte komma in på tråden, då står det att internet ej är tillgänglig .. o ändå är jag inne på msn samtidigt ..
    här blir det helt vitt ibland... men bara på FL, ingen annan sida.
  • love 69

mmm.. jobbigt... nu blev fan ALLT jobbigt...

• love 69

Kamme, var bor du? Inte exakt, men på ett ungefär?

• love 69

Kamme skrev 2008-12-08 01:38:23 följande:

i Trosa
    jag e inte blond..
  • Kamme

love 69 skrev 2008-12-08 01:39:06 följande:

Kamme skrev 2008-12-08 01:38:23 följande:
    jag e inte blond..
    det ligger i södermanland
Svar på tråden Sexiga NattChatten för oss som inte sover