• Anonym (tele6)

Telefonsex?

Någon mer som brukar ha det?
    Jag har ett par killar som jag har det med ganska så ofta. Mums!

Men nu börjar jag få slut på mina fantasier och det blir typ samma sak om och om.
    Någon kille som kan berätta vad som skulle tända dej i ett telesex? Eller om det finns fler tjejer som gillar telesex vad brukar ni prata om?

Hade vart kul bara att disskutera telesex i allmänhet.

• Svar på tråden Telefonsex?
  • Anonym (tele6)

Detta är nog lite fel tråd för dig. Mitt råd är att öppna en ny tråd och beskriv ditt problem där. Då kan du säkert få tips och råd. Lycka till!

Anonym (?) skrev 2008-11-24 22:09:34 följande:

åhh jag har en fråga angående det här.. vet att min kille har haft det med åtmistone en tjej nu när vi var ihop.. samt sms-sex... men varje gång jag försöker få igång nått så skriver han bara typ att han älskar mej??? Varför vill han inte med mej.. visst det har hänt några gånger men det var mest i början.. Är jag ointressant? Han säger iallafall att han aldrig haft bättre sex än med mej o vi har sax massor när vi träffas.. är det vanligt att man inte vill med den man e tillsammans med? eller varför kan det vara så här! Jag kan ju säga o skriva väldigt porriga "historier om vafd jag vill göra på han o han på mej.. saker jag VET han tänder massor på!!! Blir lite ledsen att han gör/gjorde det med henne.. men inte med mej...
  • Anonym (tele6)

Jo det är inga problem att hitta frivillga :D Hihi, man får nästan lite för många efter sej..haha

• Anonym (?)

Okej.. förlåt! Trodde människor hade medkänsla för andra som jag.. men tydligen inte!

• Nacka

Anonym (?) skrev 2008-11-24 22:09:34 följande:

åhh jag har en fråga angående det här.. vet att min kille har haft det med åtmistone en tjej nu när vi var ihop.. samt sms-sex... men varje gång jag försöker få igång nått så skriver han bara typ att han älskar mej??? Varför vill han inte med mej.. visst det har hänt några gånger men det var mest i början.. Är jag ointressant? Han säger iallafall att han aldrig haft bättre sex än med mej o vi har sax massor när vi träffas.. är det vanligt att man inte vill med den man e tillsammans med? eller varför kan det vara så här! Jag kan ju säga o skriva väldigt porriga "historier om vafd jag vill göra på han o han på mej.. saker jag VET han tänder massor på!!!Blir lite ledsen att han gör/gjorde det med henne.. men inte med mej...
    svårt att veta, han kanske sökte spänningen
  • Nacka

Anonym (tele6) skrev 2008-11-24 22:14:33 följande:

Jo det är inga problem att hitta frivillga :D Hihi, man får nästan lite för många efter sej..haha
    det kan jag tänka mig, lte svårare för oss karlar. vi får ta de chanser som dyker upp
  • Anonym (tele6)

Men snälla du. Det har jag verkligen. Men denna tråden är till för prat om telesex, inte någons privata problem om något annat. Öppna du en tråd om det så kan jag komma dit och prata med dig :) Här vill jag prata skön telesex bara! Hade jag inte haft medkänsla hade jag inte skrivit något till dig öht.

Anonym (?) skrev 2008-11-24 22:14:43 följande:

Okej.. förlåt! Trodde människor hade medkänsla för andra som jag.. men tydligen inte!
  • Anonym (tele6)

Hihi det vet jag inte något om :P Men jag vet att det finns många tjejer/kvinnor på den chatten där jag är som gillar telesex.
    Sen finns det ju såna gratis nr också man kan ringa :D

Nacka skrev 2008-11-24 22:17:26 följande:
    Anonym (tele6) skrev 2008-11-24 22:14:33 följande: det kan jag tänka mig, lte svårare för oss karlar. vi får ta de chanser som dyker upp
  • Nacka

den chatten måste du visa mig någongång

• EnsamPappaEtuna

Nä, telesex är inget för mig. Det känns rätt poänglöst :D

• Anonym (tele6)

Vad gillar du mest? Att man pratar som om att exp du och jag gör saker nu, eller att man pratar Om du var här skulle jag vilja göra ditten och datten?

Man får inte länka va?

Svar på tråden Telefonsex?