• Anonym (tele6)

Telefonsex?

Någon mer som brukar ha det?
    Jag har ett par killar som jag har det med ganska så ofta. Mums!

Men nu börjar jag få slut på mina fantasier och det blir typ samma sak om och om.
    Någon kille som kan berätta vad som skulle tända dej i ett telesex? Eller om det finns fler tjejer som gillar telesex vad brukar ni prata om?

Hade vart kul bara att disskutera telesex i allmänhet.

• Svar på tråden Telefonsex?
  • Nacka

det händer att jag har det, men det var väldigt länge sedan. Men det är alltid upppiggande.

• Anonym (tele6)

Javisst är det. Tycker det är oerhört häftigt. Istället för att ligga själv och pilla så hör man den andra göra samma sak ;)

Vad gillar du att prata om då? Mycket fantasier eller gillar du mest att tjejen pratar?

• Nacka

mycket fantasier blir det och det är ömsesidigt så båda pratar lika mycket fast på slutet blir det inte så mycket prata för min del

• Anonym (tele6)

hihi ne då blir det kanske mest stön ;) ohh det är så sexigt med män som stönar i telen.

• Nacka

trevligt att det uppskattas..

• Anonym (tele6)

Hur hittar du dina tjejer till telesexet då?

• Nacka

kan vara någon som jag känner lite och så börjar det med mail eller sms innan det övergår till ftelefon, själv då?

• Anonym (tele6)

Jag är ofta på en sexchatt och "raggar" mina offer :D haha

• Anonym (?)

åhh jag har en fråga angående det här.. vet att min kille har haft det med åtmistone en tjej nu när vi var ihop.. samt sms-sex... men varje gång jag försöker få igång nått så skriver han bara typ att han älskar mej??? Varför vill han inte med mej.. visst det har hänt några gånger men det var mest i början.. Är jag ointressant? Han säger iallafall att han aldrig haft bättre sex än med mej o vi har sax massor när vi träffas.. är det vanligt att man inte vill med den man e tillsammans med? eller varför kan det vara så här! Jag kan ju säga o skriva väldigt porriga "historier om vafd jag vill göra på han o han på mej.. saker jag VET han tänder massor på!!!

Blir lite ledsen att han gör/gjorde det med henne.. men inte med mej...

• Nacka

det är väl lättraggat för en tjej?

Svar på tråden Telefonsex?