30+ med första barnet 1-3 år
Tack tjejen
Nu har jag också hittat hit...
Vad är Lalandia?
Tack tjejen
Nu har jag också hittat hit...
Vad är Lalandia?
NU ett ego inlägg från mig!!
Vi har haft en sådan konstig dag!!!
Jag gick in till Milton kl 8.50 och väckte honom (han som alltid vaknar vid 05.00, ev 06.00 om man har riktig tur!). Jag bytte blöja (helt utan protester, vilket ALDRIG händer annars) tog tempen (35.3 så absolut ingen feber) sen gick vi ner till soffan. Där somnade han efter 3 min i mitt knä....sen sov han där i 1 timme till telefonen ringde och väckte honom. När jag hade pratat klart (efter ca 5 min) så somnade han igen, sov dock bara i 20 min då! Sen ville han ha frukost...drack en massa vatten som han spydde upp direkt...sen ville han ha fil med müsli (åt 3 portioner). Sen satt vi oss framför tv:n i 15 min tills det ringde på dörren och mormor och morfar kom på besök (vi skulle ju ha åkt till julmarknaden idag). När han pratat och visat lite bilar för morfar i max 30 min så kröp han upp i mormors knä och somnade. Sov där i 45 min, sen ville han ha glass...(åt 3st pinnglassar) sen ville han sova i sin säng och där sover han nu sen 1 timme tillbaka!!!! Till poängen hör att han är absolut ingen "knähund" kryper sällan upp i knäna hos folk och somnar absolut inte där!!!
Vad är det för fel på min lille kotte??? Ingen feber, ingen hosta, men har de sista timmarna börjat snora lite.....Han aldrig varit med om detta förut...när han har varit sjuk tidigare så har han aldrig blivit trött och velat sova...bara blivit gnällig!!!
Nu mår Milton som vanligt igen!!! Han vaknade kl 05.05 (som normalt) och var hur pigg och glad som helst...han ville äta frukst, leka med bilar och busa! Så jag hoppas att allt är bra nu!!!
Ringde i alla fall till sjukvårdsupplysningen igår och dem trodde det kunde vara en hjärnskakning eventuellt....Milton hade ramlat in i våran dörr i lördags eftermiddag/kväll, och tydligen kunde det komma reaktioner så här sent!!! Men det hade jag ju ingen tanke på, Milton har ju ramlat och slagit huvudet hur många gånger som helst utan någon reaktion....
Tack alla....det känns riktigt skönt att Milton är sig själv igen!! Det var verkligen otäckt igår, han var ju inte sig själv alls.... På sjukvårdsupplysningen menade dem att det kan dröja typ ett dygn innan man märker något...men vanligast
är att det kommer betydligt snabbare!!!
Idag fyller våran älskling 2 år!!! Helt otroligt vad fort tiden har gått.... Han fick i alla fall 2 små paket imorse att öppna innan dagis, det tyckte han var jättekul!!! Han kommer bli firad ikväll av några kompisar och sen hela helgen av släkten!!!