• SmillaMilla

Shopoholics, adventkalendrar på nätet 3.e året!

VeraP skrev 2008-12-29 18:50:46 följande:
    Hittar rea på hemsidan (ESTs) men det är väl gammal rea? Jag vill ha ny rea.
    ja om du menar de under "sista paren ut" SÅ har de reas många gånger.
  • SmillaMilla

JIPPI fick meil att mina kläder från karlogkarla är skickade. Åhhh vad lycklig man kan vara för det lilla.

• SmillaMilla
    zasata skrev 2008-12-29 19:12:49 följande:
    idag kom mina klläder till mig själv frpn något tips här, snygga. skall prova dom med. fudnerar på att bestälal lite till.. emn 45kr fakt e dyrt
    men du måste ju säga var du beställde!!!
  • SmillaMilla
    Ms Ms Kanga skrev 2008-12-29 19:25:35 följande:
    EST har 40 % rabatt om man anger koden mellan med vissa undantag som står på startsidan
    Åhhh tack! Nu hoppas jag att bodyn är min
  • SmillaMilla
    loveliva skrev 2008-12-29 19:28:53 följande:
    De elva små trollen somnade tidigt Hoppas nu allt finns kvar som jag beställde.
    Åhh vad beställde du? Jag beställde direkt pingvin bodyn Hoppas hoppas nu att den fanns.
  • SmillaMilla
    TineK skrev 2008-12-29 19:45:51 följande:
    Lilla max börjar sin rea imorgon, upp till 70%!!!!
    Åhhh nej och jag som skall till Sverige o gå på tråk ikea när man kan shoppa molo kläder
  • SmillaMilla
    loveliva skrev 2008-12-29 19:51:56 följande:
    Jag beställde rödrandiga molotröjan, rosarandiga molotröjan och molo muddbyxor i rosa HOPPAS det finns kvar !!
    Åhhh vad avis jag blir! Vill också ha dem, men alldeles för smått. Men visst var det Hilda som hade rosa pingvin bodyn till de prickiga byxorna?
  • SmillaMilla
    loveliva skrev 2008-12-29 20:00:34 följande:
    Hon har rosa pingvinbodyn, men inte prickbyxorna. Tror det är nikkis tjej som hade den kombon
    aha då måste jag kolla hennes bildgalleri. Vad har du till den rosa pingvin bodyn?
  • SmillaMilla
    loveliva skrev 2008-12-29 20:06:20 följande:
    Jag måste vara förvirrad eller nåt liknande  Hilda har inte alls pingvinbodyn, utan SUITEN
    ha ha ja kanske lite mycket kläder annars
  • SmillaMilla
    Hanah skrev 2008-12-29 20:10:34 följande:
    Jaa, äntligen fick jag de Molos jag var ute efter!!
    Vilka?
Svar på tråden Shopoholics, adventkalendrar på nätet 3.e året!