• SmillaMilla
    summertime123 skrev 2008-12-28 07:52:26 följande:
    när började ni köra med 2 delat på era små? Han kommer att vara 2.5 år när de ska användas så kanske ska ta det istället för overall? Vad tycker ni?
    nej ta overall. Sonen min är 5½ år o har overall. Mycket bättre. Nästa år blir det dock två delat till honom. Storlek kan jag inte hjälpa dig med.
  • SmillaMilla
    HemmaHosSofi skrev 2008-12-28 18:38:00 följande:
    Ja xxx antal sidor bak nu skulle jag tro Har stillat mitt shoppingbegär nu Blev två molo bodysuit och en t-shirt. Ni som har barn på förskola, tar ni på dom en bodysuit (när dom skall dit)?I början av dec fanns det inte en enda här hemma, och nu är jag redan uppe i 8st  Förstår inte hur jag kunnat missa dom i 9mån.
    Åh var har du shoppat? Vi använder klänning/kjol utanför suiten.
  • SmillaMilla
    rosenkind skrev 2008-12-29 07:54:42 följande:
    SmillaMilla: såg i dina bilder att din dotter har en rosa kik kid, vilket storlek och hur lång är dottern? Rosa såg riktigt fint ut juh
    Svea är 82 lång o hon har 92 i den kikkiden. Urläcker!
  • SmillaMilla
    rosenkind skrev 2008-12-29 08:13:08 följande:
    SmillaMilla skrev 2008-12-29 08:11:54 följande: jättesnyggt! och så söt dottern va coolt namn dessutom!
    hi hi tack
  • SmillaMilla
    Ari Gold skrev 2008-12-29 08:28:40 följande:
    Blir det inga vettiga reor i år???Jag är ju en gammal snål surmule det vet jag...men jag har verkligen varit besviken på årets kalender. Jättemycket av det som var i kalendrarna har jag redan köpt eller sett tidigare med ännu bättre rabatter. Så jag har faktiskt inte köpt ett enda kalenderplagg i år...Nu ska jag dessutom  ha frivilligt köpstopp (på allt) ett tag from månadsskiftet så ska jag kunna shoppa måste jag hitta något bra snabbt som ögat... men 25-30% är fa*imej inte rea!
    jag har handlat molo på 40% på karlogkarla.dk
  • SmillaMilla
    fröken ida skrev 2008-12-29 12:11:56 följande:
    Någon som vet hur Ida T:s overaller är. Är de bra?
    åhh var har du hittat? de är jättefin o hört att de är bra. känns bra
Svar på tråden Shopoholics, adventkalendrar på nätet 3.e året!