• HemmaHosSofi

Shopoholics, adventkalendrar på nätet 3.e året!

snigelina skrev 2009-01-10 21:44:30 följande:
    Luva på en täckväst? Hmm.. det har vi aldrig haft.. Har haft luvtröja under istället.
    Ja jag såg en jättfin grön i höstas, men det kommer jag ju inte ihåg nu vart det var Skrikandes
  • HemmaHosSofi
    AlexandraLuleå skrev 2009-01-11 20:12:03 följande:
    såg att ni skrivit lite listor på vad ni handlat, kan ju bifoga min egen lista på min shopping:i klädväg så har det blivit följande under julkalendern/mellandagsrean2 hummel suit1 nova star byxor1 molo fleece3 molo suit3 molo byxor3 molo body1 byxor från hjorth2 tights från minirodini2 byxor/tihgts från gaia&co1 body gaia &co1 byxor från lundmyr1 dress från ej sikke lej2 kikkik klänningar3 kikik velour overaller1 kikkik velor jacka3 katvig suits1 katvig velour jacka1 katvig velor overall1 katvig body1 dunns suit1 louis suit1 suit från nanoou1 suit hjorth1 par badbyxor imse vimse1 par innetossor2 suit hugin&mugin2 hjälmmössor baby1 par fitn jeans1 påslakarnset (minns ej märke)2 snuttefiltar från geggamoja1 vinteroverall från mee too1 fleece overall tummensumman av detta? vill jag inte tänka på
    Ja nu vågar jag nog snart också skriva ner allt Skrattande
  • HemmaHosSofi
    Mamman till två skrev 2009-01-13 21:46:15 följande:
    Någon som har sett enfärgade bodys någonstans?.... sådana som behåller både form & färg.Vet att LillaW har plastisock men jag vet inte om jag vill beställa från LillaW efter att ha läst här tidigare i tråden..
    Jag tycker HM har dom bästa enfärgade. Har ett gäng här hemma i olika färger.
  • HemmaHosSofi
    Mamman till två skrev 2009-01-13 22:47:30 följande:
    hm´s är bra men färgerna är så tråkiga till pojkar nu - vill ha klarare färger inte bara marinblå & mörkbrun..
    Finns ju massa fina färger. Röd, lila, grön, gul m.m. Tycker inte att det är tjejfärger.
    Själv går jag oftare på pojkavdelningen än flickavdelningen och tittar på kläder till dottern. Hoppas hon inte tar skada av det
  • HemmaHosSofi
    Pochahontas skrev 2009-01-14 19:22:28 följande:
    ShuppShupp: Vaaar har du hittat Cheap Monday? Min son älskar jeansen!
    Jag har köpt ett par till dottern på skurk kids. Och det blir första och sista beställningen därifrån. 2v leveranstid och dålig kontakt, nej tack!
  • HemmaHosSofi
    anette 81 skrev 2009-01-15 11:08:56 följande:
    tror du räcker med storlek 74 till våren?Hon är ungefär 62cm lång idag
    Ja det tror jag. Dottern hade sin 68 tills det att hon var 70, då bytter jag till en 80 och den
    är verkligen rymlig till henne.
  • HemmaHosSofi
    anette 81 skrev 2009-01-15 12:08:27 följande:
    så jag ska inte ta en 68 då?
    Jag hade hellre chansat på 74. Det är par månader kvar (om du inte skall börja använda den med en gång), och hon kanske kommer in i en riktigt växperiod. Tyvärr har jag sålt min och kan inte mäta den åt dig, någon annan här inne kanske har en och kan göra det?
Svar på tråden Shopoholics, adventkalendrar på nätet 3.e året!