• HemmaHosSofi

Shopoholics, adventkalendrar på nätet 3.e året!

ninaboel skrev 2009-01-08 20:15:00 följande:
    Någon mer som la beställning hos skurk vid reastart precis runt årsskiftet? Har ni fått paket ännu?Beställde 1/1 och väntade mig paket senast idag egentligen...
    Ja, och nej det har inte kommit något här heller än Fundersam
  • HemmaHosSofi
    ninaboel skrev 2009-01-08 20:30:20 följande:
    Just det visste det var någon till som kollat på CM grejer Håller tummarna för imorgon då, annars får de kanske svara på ett mail/telefonsamtal från mig...
    Jepp det var jag det.. eller sambon rättare sagt Vad väntar du på? (för plagg alltså)
  • HemmaHosSofi
    ninaboel skrev 2009-01-08 20:41:37 följande:
    Jag väntar med spännning på följande CM grejer Jeansen modell Tight, T-Shirt Diggin the grave, Svarta leggings (långkalsonger/long johns kallade de dem nog), långärmad svart T-Shirt med liten logga i svart/grått på.Du/ ni då?
    Väntar jeansen tight (bra smak du har Skrattande), Tee Old Skull & skinnjackan.
  • HemmaHosSofi
    ninaboel skrev 2009-01-08 21:34:31 följande:
    Hoppas att få se bild i bildtråden redan imorgon! *funderar* Kanske ändå MÅSTE göra en beställning till, med lite presenter typ och så till lilla bebben som inte kommit ännu med kanske...
    Ja det hoppas jag också Jag tror inte att den är så svårsåld annars. Du borde få igen det den kostar iaf.
    Alina skrev 2009-01-08 21:36:09 följande:
    Vilken butik förkortar ni CM???
    Cheap Monday
  • HemmaHosSofi
    ShuppShupp skrev 2009-01-08 21:32:01 följande:
    Idag har jag shoppat en geggamoja fleece overall och en matchande åkpåse (oxå geggamoja) till 40% rabatt.Känner mig himla nöjd med dem
    Så skriver man inte utan att meddela vart ifrån SkrikandesFlört
  • HemmaHosSofi
    Ari Gold skrev 2009-01-09 18:21:15 följande:
    Jag hittade ett till riktigt fyndpris på en molo-tröja (fotbolls-spel print 110 cl) men denna har min pojk redan. 99 korunas hos Krumelur. Tipsar om någon annan molofan vill hugga!(obs ej min butik osv)
    60kr frakt! Förvånad Nej det får vara.
  • HemmaHosSofi
    LillaÄrtan skrev 2009-01-09 20:17:23 följande:
    Nån som vet nån kul webshop med lite rea kvar?Shoppingsugen.... Nu är alla paket anlänt så är de så trist att inte få vänta på något nytt!
    Haha ja här är en till Glad
Svar på tråden Shopoholics, adventkalendrar på nätet 3.e året!