• HemmaHosSofi
    TineK skrev 2009-01-06 08:21:03 följande:
    Sweetfunky har börjat sin rea nu, med 30-50% men där var verkligen inget upphetsande!!! Det man ville ha fanns ju inte ens i lager...
    Nej det var inte så mkt kul där.. fanns ju ingenting nästan.

Någon som har tips på bra regnkläder till mini??
  • HemmaHosSofi
    Buttelina skrev 2009-01-06 09:09:58 följande:
    hmm har du kollat eleraff, krumelur,matador? vilken strl söker du?
    Nej, men skall genast kolla in där. Det där med storlekar är alltid lika kul Hon har ~80 nu. Så 86/92.
  • HemmaHosSofi
    LA Woman skrev 2009-01-06 10:14:37 följande:
    Lilla Max IdaT-ställ har rosa med katter i 86-92 för 399, sen hade de grönt med flodisar med men där har jag ingen koll på vilka storlekar de har. Under reakategorin
    Ne det var 74-80 Fundersam med katter. Är dom rymliga?
  • HemmaHosSofi
    BebeonBoard skrev 2009-01-06 10:17:33 följande:
    Molo overall i svart storlek 92 på rea, var hittar jag den? Helst online men butik i Stockholm går det med...
    eleraff har andra färger iaf. Är ju ganska utplockat överalt nu.
  • HemmaHosSofi
    saturnina skrev 2009-01-06 11:07:56 följande:
    Jag tror det var i förrgår så såg jag en molo lurv grå med rosa kanter i alla storlekar från 116 & uppåt. Nu är den redan borta...! Grrrr... har alla shoppat på Sweet Funky redan - jag hann inte med!
    Det fanns nog inte så mkt från början, hittade ingenting.
  • HemmaHosSofi
    znozzan skrev 2009-01-06 14:50:01 följande:
    Kris.. kommer inte ihåg vilken sida som har lite rockigare tjejkläder med tryck typ guns n roses o lite den stilen.. finns en jättefin jeansklänning oxå
    Tror dotterns guns n roses body är ifrån babyshop om jag inte minns fel. Kika där! Det är Amplified Kids du skall leta efter.
  • HemmaHosSofi
    znozzan skrev 2009-01-06 19:59:40 följande:
    Jag räknade ihop min shopping under december månad över 10 000 *skäms* fast de får inte min kära sambo reda på.. har tagit mina sparpengar o får efterhand föra tillbaka en del..www.familjeliv.se/hem/znozzan/gallery/phplsdj...här saknas 1 småfolk t-shirt, 1 hummel vinteroverall, 2par hummelbyxor 3 nova star jeans o 1 par nova star army pants 1 H.J.O.R.T tröja.. samt sju paket som är på ingång...men kul var de
    Jag ligger inte lång bakom Generad
Svar på tråden Shopoholics, adventkalendrar på nätet 3.e året!