• HemmaHosSofi

Shopoholics, adventkalendrar på nätet 3.e året!

AlexandraLuleå skrev 2008-12-31 00:10:20 följande:
    HemmaHosSofi skrev 2008-12-30 23:38:31 följande: för att inte tala om den "utmärkta" passformen efter ett par tvättar *usch*visst finns det bra kvalite på vissa kläder, men i regel så föredrar jag lite "finare".men visst blir det en del baskläder/dagiskläder från h&m och lindex, det ska jag inte neka till.
    Ja den är underbar!
    Det jag tycker funkar är HM enfärgade body, dom håller riktigt bra i tvätten.
  • HemmaHosSofi
    fröken ida skrev 2008-12-31 08:56:09 följande:
    Finns Ida T:s eller ej sikke lej:s strumpor på REA nånstanns, förutom på EST?
    Tittade på dom sidor jag vet haft det, men det var vääldigt utplockat (dvs slut). Hoppas någon annan har tips till dig.
  • HemmaHosSofi
    fröken ida skrev 2008-12-31 09:44:20 följande:
    Mmm det verkar så. I dag kläckte sambon ur sig att det var de bästa sockarna han visste. Tänkte passa på att fylla upp när han godkänt det När jag ändå är inne på frågor. Vet någon hur många procent rea LLM kommer ha?
    Typiskt karlar.. kunde han inte kläckt ur sig det lite tidigare?
  • HemmaHosSofi
    Tabby skrev 2008-12-31 10:13:19 följande:
    loveliva skrev 2008-12-31 10:12:28 följande: De har ändrat detta nu . Men de har istället tagit bort sin minimunorder på 200 kr.
    Hm.. hade väl varit bättre att fortsätta ha fraktfritt och minimunorder på 200 i så fall. Är väl int jätte ofta man kommer under den summan ändå.
  • HemmaHosSofi
    ShuppShupp skrev 2008-12-31 10:57:32 följande:
    Är det någon här som har erfarenhet från www.ljuvating.com?Jag beställde en lundmyr mössa där ifrån. Och när jag ficka den så är den i helt fel storlek än vad jag beställde och kvaliteten är urdålig, inte alls som deras mössar brukar vara!Plus att den är helt felsydd och sne Har försökt ringa dit men får inget svar och inget svar på mitt mail jag skickade igår morseN
    Jag beställde därifrån för ett år sedan ungefär, tyckte dom hade bra service då iaf.
    Dom kanske är lediga i mellandagarna.
  • HemmaHosSofi
    HemmaHosSofi skrev 2008-12-31 11:51:50 följande:
    Vart såg jag lundmyr-mammakläder? Blir förvirrad på alla sidor man besöker varje dag
    Kan tillägga att det var rea på det.. men något annat trodde ni väl inte?
Svar på tråden Shopoholics, adventkalendrar på nätet 3.e året!