AlexandraLuleå skrev 2008-12-30 23:32:01 följande:
HemmaHosSofi skrev 2008-12-30 23:25:47 följande: jag med, sambon gnällde idag när han hämtade in senaste paketet så därför jag satt i smyg förut och kollade igenom vilka ordrar som fortfarande inte kommit och sen så har jag ju sån lyx att jag handlar massa till kommande bebis, och hur tråkigt är det inte att köpa kläder på lindex som alla andra har? när man kan köpa på rea till nästan (försöker intela mig det
iaf) samma peng? så från en tom byrå till två lådor med kläder från strl 56-74 har jag nu att beskåda + det som hamnat i sonens garderob
Haha jasså han gillade inte det? Jag skickade iväg sambon till en utförsäljning idag och blev riktigt impad av vad han kom hem med!! (kommer snart bild i bt).
Ja visst känns det tråkigt med lindex, önska att jag hade fattat det lite tidigare bara. Men det är väl aldrig försent?
Jag intalar mig också att det är samma pris på rea som t ex hm/lindex.
Åh vill också ha en bebis att köpa kläder till.. önskade mig en av tomten men han verkar ha missat de
Nästa unge ska slippa knappar som pajar efter en gångs användning, och sömmar som spricker.