• zasata

Shopoholics, adventkalendrar på nätet 3.e året!

VAR=

imsa skrev 2009-01-09 22:07:19 följande:
    min bror köpte en rosa sveamunkjacka i stl 86 till min lillfis idag...för det passande priset av 180 riksdaler...
  • zasata

ca 50kr har jag för mig. så får vara utan small paul och köpa det jag hängt undan på jobbet i stället. är ju 50% där men ingen frakt kostnad.

elvinaOstefan skrev 2009-01-12 22:41:18 följande:
    jasså :/ har inte  kommit så långt än.
  • zasata

jag jobbar inne på nk kids som timanstäld så inte så mycket nu längre som det var i Dec och när rean började förra veckan..
    får man skriva vad man jobbar med? jag tjänar ju inget om ni går dit i alla fall

• zasata

ja jag har sagt dom kan ge mig grejer snart i stället för lön ;)

Flisan83 skrev 2009-01-12 22:53:08 följande:
    Jaaaa klart man måste få skriva det! annars så får ni anmäla mig för det va jag som frågade ;) Det måste ju vara hur kul som helst även fast det bara är på timme....herre jösses vad pank jag skulle va (ännu mer än i dagsläget :-P)
  • zasata

80. har 90 till min tjej som bli 2 i maj hon är ca 86-87 något. kommer inte ihåg exakt, men 990 ör lite stort på längden för henne nu, men armarna är tok långa. hon kommer troligen kunna ha denna i början av nästa vinter också.

Mysaaan skrev 2009-01-26 09:05:56 följande:
    Med risk för att upprepa, men undrar storlekarna i Didriksons overaller?, dottern följer änsålänge sin växtkurva och beräknas vara 80-84 cm nästa vinter. Vilken storlek borde man tar? 80 eller 90?
Svar på tråden Shopoholics, adventkalendrar på nätet 3.e året!