• zasata

Shopoholics, adventkalendrar på nätet 3.e året!

men är det bara det lilla som står där under rea som vart där hela tiden?

Buttelina skrev 2008-12-27 09:41:29 följande:
    jo den startade inatt
  • zasata

min är 1½och jag ahr ett två delat sett till henne nu, används dock itne så ofta. men bra att ha jacka också tar man med termobyxor om det behövs.

summertime123 skrev 2008-12-28 07:52:26 följande:
    när började ni köra med 2 delat på era små? Han kommer att vara 2.5 år när de ska användas så kanske ska ta det istället för overall? Vad tycker ni?
    min tjej är med 1½ var 85cm för ca 1 mån sedan. jag har 90 på hennes nu, 86är förlitet i andra overaller, den är okej på längden, men armarna är jätte långa, typ dubbelt så långa. så jag köper inte didrikson igen. denna får hon ha om hon skall sitta i vagnen typ och inte ta i något men inte vill ha vanta.r tror jag lagt en bild i bildtråden.
    summertime123 skrev 2008-12-28 07:43:47 följande:
    skulle behöva lite råd ang storlek på Didriksons overall. Sonen är 1,5 år och har en 86;a i sin pop overall den är fortf stor och går att vika upp vid ärmarna. Tänkte köpa en overall till nästa år men jag har ingen aning om hur lång han e. Tror att han var runt 81 cm för 1 mån sen men jag kan ha fel... Skulle ni ta en 90 lr 100? Är de stora lr små i storlek??
  • zasata

nån av er som vet vad den butiken i kungälv heter som har molo också? om det är öppet idag? dom bruakr alltid ha grym rea ju med 50% på allt..

• zasata
    melizza skrev 2008-12-28 11:38:38 följande:
    små tufft heter den men jag vet inte om det är öppet idag...har dem 50% rea nu??
    tror det, dom brukar ju ha grymrea..
  • zasata

tycker inte tajtsen är så smala från kik kid.
    min tjej på ca 85cm har stl 92 dom är lite långa men tajta vid låren, men sitter fast på rumpan och inte om magen

• zasata

här används det bara till pyjams. sen har jag en i plysh jag har somm ysh emma och en i fleece att ha under overallen

Lokatt skrev 2008-12-28 20:46:29 följande:
    hur länge har ni suits på barnen då? Jag får lite pyamaskänsla när min 10månaders har det Fast det är himla bra att ha att mysa i hemma, eller under overall
Svar på tråden Shopoholics, adventkalendrar på nätet 3.e året!