• Smultronhjärta

Shopoholics, adventkalendrar på nätet 3.e året!

SofieO skrev 2008-12-04 22:17:34 följande:
    Tack smultronhjärta!Sonen har 92 nu och en rejäl kulmage .. bör jag satsa på 98/104 då?
    Åh ingen aning faktiskt..men jag tyckte nog allt den krympte aningens i tvätten! Moonkids dressar brukar iofs vara stora tycker jag men just velouren är ok enligt mig..Du kan ju annars gå efter principen- heller för stort än för litet
    ★(¯`°?.¸ ღ♥ Max ♥ღ¸.?°¯)★
  • Smultronhjärta
    SofieO skrev 2008-12-04 22:19:28 följande:
    jo jag såg det...men tänkte att de kanske skulle funka med 98/104...annars för storebror ta den istället..
    Kanske ska tillägga att den bruna velourdressen är underbar
  • Smultronhjärta
    Lokatt skrev 2008-12-04 22:45:19 följande:
    nån som hade velorsuiten från moonkids? smal??
    Jaa-Lagom slimmad och snygg! Framhäver sonens kula fint
  • Smultronhjärta
    Lokatt skrev 2008-12-04 22:53:58 följande:
    Smultronhjärta skrev 2008-12-04 22:50:27 följande: aj då, vågar man beställa till en som inte är en smalis tro? vilken storlek har du och vad väger barnet? Dom är ju så snygga, men trist om de inte passar.
    Har en 86/92 och sonen väger runt 11kg men han hade kunnat väga mer..då hade den suttit bättre. Finns gott om plats att växa i den för honom så jag hade chansat om jag var du- den är så retro och fin i velouren
  • Smultronhjärta
    Nogula skrev 2008-12-05 18:06:18 följande:
    Hoppas det räcker med 90 till min dotter då, hon har strl. 80-86 annars.
    Jag tror det blir jättebra- min son kommer fortfarande i 80 och han har 86 annars Att tröjan är kort blir mer märkbart om barnet har lång överkropp- som Ängelns son
  • Smultronhjärta
    ängeln83 skrev 2008-12-05 18:11:44 följande:
    Denna långa överkropp, ständigt ett problem
    Haha Tycker du ska köpa en röd Shampoodle och sätta på denna överkropp
  • Smultronhjärta
    Pochahontas skrev 2008-12-06 19:40:52 följande:
    Är det nån av er som vet hur lurvfleeceoverallen är i storlek? Molos, alltså...
    Tycker den är normal i storlek nu i höst-tidigare kollektioner har jag en stl större på men denna är aningens större enligt mig
  • Smultronhjärta
    HemmaHosSofi skrev 2008-12-06 21:07:59 följande:
    Ja jag sa ha det i åtanke.. tyvärr (?) är det bara jag som dricker det här hemma
    Näää- jag sitter oxå här Maken ska jobba imorgon så här får man pimpla själv..
  • Smultronhjärta
    milla2 skrev 2008-12-12 20:13:46 följande:
    är aldrig nova star m i kalendrarna?
    Kan bero på att NS egentligen inte får "reas" i webshoppar Ibland kommer det ändå..tex på tag 3 betala för 2 eller som på My Baby med 30% på Army just nu (handlade de där igår)
Svar på tråden Shopoholics, adventkalendrar på nätet 3.e året!