• Smultronhjärta

Shopoholics, adventkalendrar på nätet 3.e året!

Lejån skrev 2009-01-27 10:20:03 följande:
    *haha* satt precis och undrade detsamma. Har bara hittat i strl 68 och i vuxenstorlek. *vill också ha*
    Du får väl köpa en till dig själv brist på annat
    ★(¯`°?.¸ ღ♥ Max ♥ღ¸.?°¯)★
  • Smultronhjärta
    Tezz80 skrev 2009-01-29 14:01:51 följande:
    Myggis: jag betalade oxå med kort på Kidzshop men mitt köp är bara reserverat. Så dina saker fanns nog. Ser sämre ut för min del
    De gånger jag har handlat från Kidzshop så har det varit just så..först reserverat och sen står det kidzshoppen när min order är behandlad Nu köpte jag iofs bara en liten NStröja men med order 5828 så är jag lugn.. Verkar ju dessutom som om de har fixat till sitt lagersaldo så att de ggr något tar slut är det för att två har lagt sin beställning samtidigt- eller är jag ute och cyklar nu?
  • Smultronhjärta

Fina NS scootertröjan kom idag från Kidzshoppen- grymt snabb leverans!
    Sonen kommer bli så fin i sin rosa tröja även om maken nog inte håller med

• Smultronhjärta
    EnilemmE skrev 2009-01-30 14:13:40 följande:
    Går det att hitta NS-jeans på rea nånstans på nätet, även om man egentligen inte får rea dem på nätet??!?
    Japp- nu det senaste har iaf tre shoppar "råkat" rea NS Men man måste ligga på lur för så snart det tipsas på FL så rasslar det till och allt tar slut på nolltid
  • Smultronhjärta
    EnilemmE skrev 2009-01-30 14:34:57 följande:
    Ja, nackdelen med att inte hänga så mycket i shoppingtrådarna nuförtiden.. Jag får helt enkelt hålla mig till barnmässan, för då SKA jag bannemig fynda NS-jeans, för det verkar som det skulle kunna vara de enda jeansen som min knubbis kan ha!! Måste iaf testa! Jobbigt när man köper "baggyjeans" på typ Lindex, så sitter de tight!!
    Jo men fördelen är väl att plånboken är glad Jag klurar oxå på barnmässan- så roligt med mässa..
    Jag har köpt baggyjeans till Max på Kappahl som sitter bra- ni får ju snart Kappahl har jag hört det ryktas
  • Smultronhjärta
    LillaÄrtan skrev 2009-01-31 16:53:08 följande:
    Varför funkar det inte att gå in på www.litenclothes.se Har dem stängt sin webshop??
    De har väl gått i konkurs om jag minns rättFundersam
  • Smultronhjärta
    LillaÄrtan skrev 2009-01-31 16:58:05 följande:
    Nääää... jag som älskade deras mössor Någon som vill tipsa om fina mössor till våren?Nått färgglatt o kul inte tråkiga geggamojja
    Frithiof mössor är lite roliga
  • Smultronhjärta
    tinkerbell74 skrev 2009-01-31 17:31:23 följande:
    Smultronhjärta skrev 2009-01-31 17:01:29 följande: Vet du om de finns på rea nånstans?
    Nej tyvärr- hade gladeligen tipsat här isf
  • Smultronhjärta
    zasata skrev 2009-02-01 19:52:49 följande:
    jag med. men kostar den 279kr i butik kan jagg lika gärna köpa den då för att sponsra butiken + att man har ltie ångerätt och reklamationer också
    Dock brukar det va aningens svårare att få fatt i stl 92 baby- de går åt fort
    Jag hade ninjat om jag ville ha tröjan.
  • Smultronhjärta
    Lokatt skrev 2009-02-09 18:09:28 följande:
    ja, jag med Undrar varför pixiekids har tagit bort 3+?
    Storleken som följer 1-3 är väl 4-8 på Kik kidmössor..Jag tror att just den lila mössan på Pixiekids tyvärr är slut men det finns hopp fortfarande för Kik kids vårnyheter är ganska färska så alla shoppar kanske inte har lagt upp än?
  • Smultronhjärta
    Lokatt skrev 2009-02-09 18:28:31 följande:
    vissa butiker har kallat dom 3+ och vissa 4-8, vet inte vilket som är det "rätta"Men det är den jag menar iaf. Nej, det är ju sant, kanske inte alla som har plockat fram än. Jag får hålla ögonen öppna.
    Sant..Det är väl det att Kik kids mössor (iaf Speedymodellen) brukar vara liten i stl. Sonen snart 2 år har haft 4+ på sin i fleece denna vintern.
Svar på tråden Shopoholics, adventkalendrar på nätet 3.e året!