Shopoholics, adventkalendrar på nätet 3.e året!
Buttelina skrev 2008-12-31 00:36:51 följande:
Buttelina skrev 2008-12-31 00:36:51 följande:
Buttelina skrev 2008-12-31 00:40:56 följande:
Hmmm...kanksw borde jag nöja mig med 74 i lurvfleeceoverallen. BArn kanske inte växer så mycket i själva överkroppen utan mer benen när de är under halvåret-året? Eller?
Buttelina: Babyn är nu 60 cm.
Men jag hade tänkt ha den lite senare, kanske när han är ca 65 cm. Jag pratade Kikkid overallen.
Köpte den i 74,men växtmånen i grenen är nog inte mer än ca 2 cm. Så kommer han ha den först om ett litet tag så vet jag inte om det kommer funka vinter/vår.
Beställde i går från Gigikids och fick ingen frakt. Men jag har ännu inte fått en bekräftelse på att orden är mottagen.
loveliva skrev 2008-12-31 10:12:28 följande:
Hej! Vilken bra tråd. Här kommer jag hänga ofta!:) Får jag fråga er som verkar veta... Hur små är egentligen kik-kids kläder? En lurvoverall framför allt, tänkte kanske köpa en på rean för att ha till sonen fram till vårkanten, typ april ungefär. Antagligen byter vi till sittdel i vagnen snart och overallerna vi har kommer inte räcka tiden ut. Han är född i juli och cirka 66-67 cm nu, precis på medelkurvan. Om någon har några tips tar jag tacksamt emot. :)
Mini a tures vantar stämmer de bra i storlek? Om kotten är 3,5 år nästa vinter (när den börjar) ska man ha 2/3 år eller 4/5 år?
Vet någon vilken som är varmast och bäst?
Den här från mini a ture www.freshmilk.se/images/miniature/jackagreen.jpg eller molos vinterjacka?
Är båda normala i storlek?
zasata skrev 2009-01-01 19:31:25 följande: