Shopoholics, adventkalendrar på nätet 3.e året!
Blir konfunderad. På Spojl är Molovantar från 6-8 år medans andra shopar har för 4-8 år. Vilket stämmer? Är de stora? Ska nan satsa på mindre om barnet inte har så stora händer (st 2 i (hestravantar).
Blir konfunderad. På Spojl är Molovantar från 6-8 år medans andra shopar har för 4-8 år. Vilket stämmer? Är de stora? Ska nan satsa på mindre om barnet inte har så stora händer (st 2 i (hestravantar).
mimmi006 skrev 2008-12-27 20:14:13 följande:
Om man jämför Molos fleecejacka (ej lurv) med IdaTs fleecejacka hur skiljer de sig? Vilken är bredast, störst osv?
mimmi006 skrev 2008-12-27 20:24:58 följande:
fröken ida skrev 2008-12-27 21:51:13 följande:
Dessa www.tradera.com/KLIPP-Ny-Reima-Wilma-Morris-vintermossa-Bla-stl-52-auktion_79631498
Finns flera styckna på Tradera nu.
Inlägget ovan ang mössa var irktad till Tjoallabolla
Fick hem brun lurvoverallen från Kikkid idag. Såååå fin, men inte kommer ungen kunna ha den i vår . Babyn är 60 cm och overallen är 74. Armar,ben långa (fint även när man viker upp)men grenen för kort. Växtmånen i grenen är lagom för 1 månad framåt kanske men inte mer. Så den får väl Traderas .
Hittade dock en i st 80 som jag ska få hem .
Kan möjligen någon mäta ärminnerlängd, beninnerlängd och grenlängd på en i st 80? Please....
Vad breda småfolks bodysuits är ........ . Babyn skulle ha den blå med äpplen till namnkalas med det funkar bara inte. Så jag får leta efter annat
Någon som vet var jag får tag på bodysuit från Nanoou brun i mönstret Splash, st 68? Hittar alla alla andra storlekar men inte 68 .
Finns inte den kvar i 68 någonstans letar jag även efter suit i Katvig midiapple blå/turkos st 68.
imsa skrev 2008-12-30 22:32:03 följande: