Vad jobbar ni med?
Jag jobbar som svetsare, har jobbat med samma yrke ända sen jag tog studenten -89.
Jag jobbar som svetsare, har jobbat med samma yrke ända sen jag tog studenten -89.
Hade lite svårt att få jobbet att funka. Har en kille med rätt svåra funktionshinder, älskar honom över allt annatså klart. Jag är utbildad som chef inom omsorgen, men tiderna funkar inte. Fick nyligen beviljat assistans. Är anställd som 50% och har nyligen öppnat egen hemservice firma. Det går bra, jag hinner med det jag ska. Tidigare var man nästan alltid trött.
Nu arbetar jag själv 50% med det egna, har anställda som arbetar mer.
Student på Högskolan!
HAHA knarklangare hehe.
Jag jobbar som assistent på en gymnasieskola i Motala. IV programmet. Hur roligt som helst. Skulle vara svårt att gå ifrån det jobbet.
Rättpsykiatrisk vård.
Jag jobbar som System Engineer, utvecklar system till flygvapnet, och civila flygindustrin.
Revisor. Lika kul som det låter!!
Jag jobbar som säljare, via telefon. Kanske inte världens mest exklusiva jobb men jag trivs på min arbetsplats i alla fall!
Säljer bara till företag dessutom så jag slipper alla otrevliga som hatar telefonförsäljare!
vaktar internet
Smed
Orka jobba när frun alltid ska ha sex...
Leker med effektstarka saker lite olika dagar, 20-30 tons dragkraft per motor i ett flygbolag. De e kul.
Präst.