• KPJ

Vad jobbar ni med?

Jag jobbar som svetsare, har jobbat med samma yrke ända sen jag tog studenten -89.

• Svar på tråden Vad jobbar ni med?
  • CarlS

Sniffy skrev 2008-12-20 12:27:08 följande:

marvinandersson skrev 2008-12-09 18:14:33 följande:
    Wooow häftig värre. Vill du avslöja mer?
    Jag har jobbat 10 år som grafiker. Det är inte så ballt som du tror.^^
  • TurboBubbla

Egen företagare inom byggbranschen. För att vara exakt så säljer, servar och monterar jag garageportar. Inget kul att vara egen nu kan jag säga.

• TobbeKillen

Jag är förskollärare sedan åtta år tillbaka...för att förtydliga så jobbar jag med barn 1-5 år... alltså förskola...i gymnasiet gick jag industriteknisk linje med elmekanik som inriktning...men jag menar lyckas jag köra in en gardinstång i tummen så att jag fick sy 7 stygn...så ska jag nog inte hålla på med svarvar och fräsar och el... då hade jag varit både skivad och grillad vid det här laget.

nä...jag tycker om att arbeta med människor...de hugger inte en i handen...inte så ofta i varje fall...

• bjojne

Käre kusin (TobbeKillen)
    Det visste inte jag att du hade lyckats med det konststycket!!! En gardinstång!!? 7Stygn!!? Ha ha ha ha!

• Crillo1

Jag är inredningsmontör, och har varit det i 10 år

• frep

Musiker/musiklärare

Har egen firma där jag tillsammans med frun jobbar med frilansuppdrag som trumpetare, pianist och sånger, leder kurser i babyrytmik och har fortbildningsuppdrag(barnsång).

• TobbeKillen
    Svar på #66
    Jag kan visa ärret nästa gång vi är nere...när läkaren hade sytt mig färdigt så sa han med glimten i ögat...Kontakata professionella nästa gång...
  • Pappa06

design engineer = cad konstruktör. Catia V5 e det som gäller, konstruerar tunnelkonsoler till personbilar för det mesta. Mestadels Volvo då jag bor i gbg.

Svar på tråden Vad jobbar ni med?