Vad jobbar ni med?
Jag jobbar som svetsare, har jobbat med samma yrke ända sen jag tog studenten -89.
Jag jobbar som svetsare, har jobbat med samma yrke ända sen jag tog studenten -89.
Sniffy skrev 2008-12-20 12:27:08 följande:
Egen företagare inom byggbranschen. För att vara exakt så säljer, servar och monterar jag garageportar. Inget kul att vara egen nu kan jag säga.
Knarklangare
Tomte
Jag är förskollärare sedan åtta år tillbaka...för att förtydliga så jobbar jag med barn 1-5 år... alltså förskola...i gymnasiet gick jag industriteknisk linje med elmekanik som inriktning...men jag menar lyckas jag köra in en gardinstång i tummen så att jag fick sy 7 stygn...så ska jag nog inte hålla på med svarvar och fräsar och el... då hade jag varit både skivad och grillad vid det här laget.
nä...jag tycker om att arbeta med människor...de hugger inte en i handen...inte så ofta i varje fall...
Käre kusin (TobbeKillen)
Det visste inte jag att du hade lyckats med det konststycket!!! En gardinstång!!? 7Stygn!!? Ha ha ha ha!
Jag är inredningsmontör, och har varit det i 10 år
Musiker/musiklärare
Har egen firma där jag tillsammans med frun jobbar med frilansuppdrag som trumpetare, pianist och sånger, leder kurser i babyrytmik och har fortbildningsuppdrag(barnsång).
design engineer = cad konstruktör. Catia V5 e det som gäller, konstruerar tunnelkonsoler till personbilar för det mesta. Mestadels Volvo då jag bor i gbg.