• Triskele

Adresser och bilder på pedofiler och våldtäktsmän

Svar på #192
    Eller varför inte folk som säger att man är förstörd. För evigt trasig, att man aldrig kan bli hel igen...
    Vad fan vet dom om det. Snacka om att vara nedslående och fördomsfulla.
  • Triskele

Airlee skrev 2008-11-15 21:49:28 följande:

Vill bara säga att det är alla i den här tråden som blivit utsatta och ändå skriver så empatiskt och insiktsfullt, som gör att man förstår att de där vidriga människorna faktiskt aldrig vinner i slutändan. *kramar*
    Klart dom inte gör. Kram tebaks.
  • Triskele
    Svar på #234
    Så övergrepp är ok om dessa utförs på personer som dömts för detta?
  • Triskele

Beyond Eternity skrev 2008-11-21 16:03:34 följande:

Jag är ledsen om jag gör dig besviken, men jag kan tyvärr inte känna någon empati när det gäller dessa män som begår dessa övergrepp, även om de nu mot förmodan skulle "lynchas", att de ev skulle utsättas för "övergrepp". Det är vad jag känner och tycker.
    Och i mina ögon är det förkastligt att stödja övergrepp oavsett vem offret är eller vad denna gjort.
    INGEN förtjänar att utsättas för övergrepp!
    Med en sån inställning ställer man sig som jag ser det sida vid sida med dom som begår övergrepp.
  • Triskele
    Svar på #241
    Det läggs på ens samvete i samma stund som man vänder sig till polisen med anmälan. Blodet på händerna försvinner inte för att man låtsas om att det inte är där.
  • Triskele

Beyond Eternity skrev 2008-11-21 16:35:13 följande:

som jag skrev till någon annan, du får tycka så men jag håller inte med dig.
    Uppenbarligen räknas det inte vad offren anser i frågan.
  • Triskele

Kajsan skrev 2008-11-21 16:48:49 följande:

Men du vet väl inte vad alla "offer" anser?
    Jag vet att vi som uttalat oss här samtliga är emot den här typen av site.
  • Triskele

Kajsan skrev 2008-11-21 16:48:49 följande:

Men du vet väl inte vad alla "offer" anser?
    Jag vet att vi som uttalat oss här samtliga är emot den här typen av site.
  • Triskele

Beyond Eternity skrev 2008-11-21 16:48:51 följande:

Så snacka inte med mig om att det är synd om eller att jag är likadan som en förövare för att jag inte har empati för om dessa förövare blir lynchade. oetsikt? förkastligt? att offentliggöra förövare???? Jag tror jag måste kräkas!
    I mina ögon så är det ingen skillnad på när man dehumaniserar en förövare eller en oskyldig. Det är samma störda beteende som manifesteras.
Svar på tråden Adresser och bilder på pedofiler och våldtäktsmän