Inlägg från: Lillafamiiljen |Visa alla inlägg
  • Lillafamiiljen

LÖSHÅR

Hejsan, jag undrar om det finns någon där ute som vet hur man vänjer sig av löshår, jag har haft det i tre år. Jag har bara tre hårstrån kvar på huvudet :( . Nu vill jag inte sluta bara för att mitt hår är så tunt, men det blir bara tunnare och tunnare. Eller finns det någon som vet vilken den skonsammaste metoden för att sätta dit löshår är?

• Svar på tråden LÖSHÅR
  • Lillafamiiljen
    Svar på #1
    Jag har haft lim, tycker inte det är bra, bara kliar och krabbar, jag har haft clips nu på senaste tiden.. Vad brukar du ha?
  • Lillafamiiljen
    Svar på #4
    OKej, ja jag gör det samma för stunden, så svårt bara, man känner sig så fin med löshår:)
  • Lillafamiiljen
    Svar på #7
    Det skadar inte om du tar av det varje da och om du inte alltid har det. Men försök att inte sätta i det varje dag och borsta inte håret för mycket när du har löshåret i. Tvätta det inte ofta för det blir mer oc mer tovvigt för varje gång du tvättar det.
  • Lillafamiiljen
    Svar på #9
    Så lite så, har du äkta hår eller syntet? Jag har bestämmt mig nu, ska ge upp mitt löshår och satsa de pengarna på kläder och mitt egna hår, jag varnar dig löshår är beroendeframkallande ;)
  • Lillafamiiljen

jag håller nu på att färga tillbaka min hårfärg till blont (min naturliga hårfärg). Jag ska inte ha något löshår förrens min student om ett halvår, så lite vila får det :) Men det är jobbigt, jag känner mig bara ful :/

Svar på tråden LÖSHÅR