• A love J

RÄDD!!!

Hej jag är LIVRÄDD för att föda är i vecka 27 har en bit kvar men jag tänker på förlossningen varje dag, Jag är rädd för smärtan vet inte hur jag kommer hantera smärtan och jag får lätt panikångestattacker! Jag är rädd att få panik attack under förlossningen, Och villket gör ondast värkarna eller när bebisens huvud ska ut? Kram!

• Svar på tråden RÄDD!!!
  • A love J

Hej alla Tack för era svar ser att många av er har haft en bra förlossning hoppas jag oxå får en bra förlossning =). Blir lättat av att höra att det inte är så farligt som man tror. Men jag kommer ändå vara rädd oavsätt vem jag pratar med, Men ska prata med min BM om att få prata med en aurora. Sen så undrar jag vilken smärtlindring är bäst att ta? Hur fungerar EDA? Kram!!

• A love J

Jag måste prata med min BM om detta men det känns ändå att även om jag ratar med Aura och alla andra så kommer jag fortfarande vara rädd och det är jobbigt =( hoppas jag får en bra förlossning

• A love J

det känns skönt när ni skriver så positiva grejer om förlossningen =D Jag längtar till den men är rädd som f*n. Det är smärtan som skrämmer mig mest och att Barmorskorna inte ska lyssna på vad jag känner osv. Alla har ju klarat av att föda så varför skulle inte jag göra det? men jag har aldrig varit med om något sånt innan och den smärtan som kommer så det skrämmer mig mkt.

Svar på tråden RÄDD!!!