Inlägg från: kjgklsdjgks |Visa alla inlägg
  • kjgklsdjgks

vad är det för fel på folk egentligen?????

Jag har svårt att förstå många delar av artikeln vad var de för kontrollanter? och hur kan man dölja såna stora skador? Det är egentligen ingen grund i artikeln om den äns är sann de finns i alla fall igen riktig fakta. Men om artikeln är sann och media inte bara kläckt ur sig en massa skit så är det jätte hemskt men om man nu ska döma en person som ni i detta fall vill göra så skulle jag först ta reda på mer fakta. Sen skulle jag tänka vem är brottförövaren? Vad har han varit med om? uppenbarligen saknar han helt känslor. Detta är inte ett normalt beteende för en människa att utföra. De här är nog en person som växt upp hela sitt liv med misshandel som inte vet något annat sätt att uppfostra ett barn på än misshandel. Hur som haver så tycker jag han förkänar att leva men inlåst på livstid. Du kan aldrig förstå en annan människa, du kan aldrig gå i en annan människas fotspår och tur är väl de för då skulle vi kunna döma varandra till döden. Om en människa som haft en bra barndom kan utföra hemska saker. Hur ska det då inte vara för en människa som har haft den värsta barndomen någon kan tänka sig? om den där bebisen vi alla tycker synd om hade överleft hade den kanske blivit en serie mördare utan känslor pågrund av att den aldrig fick ömhet och närkontakt med människor när den var liten.

Svar på tråden vad är det för fel på folk egentligen?????