Inlägg från: Ragge24 |Visa alla inlägg
  • Ragge24

Några 83:or som ska bli pappor sommaren -09

Finns det någon/några som är födda 1983 som ska bli pappa i sommar-09

• Svar på tråden Några 83:or som ska bli pappor sommaren -09
  • Ragge24

Vad skoj,jag ska bli pappa juni runt midsommar.Det är detje gången gilt för mig och min sambo.

• Ragge24

Har du o din sambo kollat på barnvagn och grejer då TARANTINO?

• Ragge24

Det har väl inte gått som vi tänkte oss,de två första försöken så blev det tyvärr missfall.Det vart en jobbig tid för dom kom ganska så tätt.

• Ragge24

Hoppas verkligen att ni inte får missfall.Hoppas det kommer att gå vägen för er.Jag kommer att hålla tummarna åt er.

• Ragge24

Det är bara att fråga om det är något TARANTINO,Jag har varit med när mina fem brorsbarn vuxit upp så jag vet en hel del.

• Ragge24

Jo,det var riktigt jobbigt,det tog ett bra tag innan man hittade sig själv igen.Ja,jag försöker att inte tänka på missfall alls.Min sambo gick in i v.9 i går.Vad skönt att ni är för bi den perioden,då kan man ju lugna sig lite.Har ni tänkt ut nått namn till barnet då? Vi ska flytta till större om två veckor,så jag ska renovera den nya lägenheten nästa helg.

• Ragge24

Vi ska flytta inom området där vi bor nu. Vi ska till en 4:a i Järfälla lite utanför stockholm.
    Det var gulliga namn:)
    Vårt barn ska heta Eddie om det blir en kille och Nova om det lir en tjej.

• Ragge24

Jag och min sambo tror att vi kommer att få en liten Eddie.Mina bröder har en av varje.Älsta brorsan fick en son till sist.Han har nyss fyllt 1 år.

• Ragge24

Pior:Allt bra?Vad kul,?Är ni nervösa?Ska ni göra nått kul i helgen då?

Dannee:Hur mår ni?Hoppas allt står rätt till.
    Ska ni nått skoj i helgen?

• Ragge24

Allt bra med er alla blivande pappor?
    Vad ska ni göra i helgen då?

Svar på tråden Några 83:or som ska bli pappor sommaren -09