• Ragge24

Några 83:or som ska bli pappor sommaren -09

Finns det någon/några som är födda 1983 som ska bli pappa i sommar-09

• Svar på tråden Några 83:or som ska bli pappor sommaren -09
  • TARANTINO

Tjena! Är född -83 och ska bli farsa BF 30Maj!!! :)

• Ragge24

Vad skoj,jag ska bli pappa juni runt midsommar.Det är detje gången gilt för mig och min sambo.

• TARANTINO

ahh fan va kul! :) Hur gamla är dina andra barn då? Har gått undan för dig då asså? hehe

Ge lite tips till en nybörjare då :p

• Ragge24

Har du o din sambo kollat på barnvagn och grejer då TARANTINO?

• Ragge24

Det har väl inte gått som vi tänkte oss,de två första försöken så blev det tyvärr missfall.Det vart en jobbig tid för dom kom ganska så tätt.

• Ragge24

Hoppas verkligen att ni inte får missfall.Hoppas det kommer att gå vägen för er.Jag kommer att hålla tummarna åt er.

• Ragge24

Det är bara att fråga om det är något TARANTINO,Jag har varit med när mina fem brorsbarn vuxit upp så jag vet en hel del.

• TARANTINO

Vi har en vagn vi vill ha, sen får vi se om det blir den.

Fan vad jobbigt de måste vara! Hoppas verkligen att det blir 3dje gången gillt nu för er... Jag försöker att inte tänka i dom där banorna, om missfall och så, blir bara orolig då. Är iaf förbi den mest riskfyllda perioden nu.

• Ragge24

Jo,det var riktigt jobbigt,det tog ett bra tag innan man hittade sig själv igen.Ja,jag försöker att inte tänka på missfall alls.Min sambo gick in i v.9 i går.Vad skönt att ni är för bi den perioden,då kan man ju lugna sig lite.Har ni tänkt ut nått namn till barnet då? Vi ska flytta till större om två veckor,så jag ska renovera den nya lägenheten nästa helg.

• TARANTINO

Antingen Leah eller Viggo! Ni då?

Vi ska snart flytta till lite större vi med. Ska bli skönt. Vart ska ni flytta?

Svar på tråden Några 83:or som ska bli pappor sommaren -09