Överstimulerad.
Jag blev överstimulerad under min IVF behandling och fick således inte göra mitt ET. Plockades dock på massa ägg, närmare 32 st. Har nu i frysen....och väntar på FET. Någon i samma/liknande sits??
Jag blev överstimulerad under min IVF behandling och fick således inte göra mitt ET. Plockades dock på massa ägg, närmare 32 st. Har nu i frysen....och väntar på FET. Någon i samma/liknande sits??
Jag gjorde min ÄP i måndags, 3/11. Läkaren sa att 17 finns i frysen, tycker det låter väldigt mycket.. Längtar så efter en FET. Är inplanerad till efter jul. Är dock rädd att något ska gå fel i frysen eller i upptiningen. Vet inte om jag orkar med alla horomoner igen.
Jag börjar må bättre. Smärtan i magen lättar och jag känner mig inte lika spänd längre...
När gjorde du din ET?
HEJ. Jo jag har börjat förstå nu att 17 i fysen är mkt bra läge. Pratade med kliniken igår och de var fortfarande chockade. Alla 17 var av bästa kvalitet desutom...
Tänker att det måste gå med FET nu. Är planerat att göra det ostimulerat v 2, januari. Sen är det väl bara att köra på tills något av de rackarna fastnar...
Förstår att du känner press inför ditt 4e IVF men du, kämpa på, det kommer säkerligen fungera denna gång..... :) Tänker på dig.
jag går på ivf på sahlgrenska. de frös ner alla 18 embryon