• Miss Snö

Karlstad förlossning

Jag har också bra erfarenheter från förlossningen i Karlstad. Tycket de var bra. Jag ska föda igen i Mars och känner mig också lite nervös inför förlossningen. Men vid min förra graviditet så avtog nervositeten ju närmare förlossningen jag kom. Tillslut längtade jag efter att få ONT!! Lycka till

• Miss Snö

Det blev lite bråttom på slutet för hjärtljudet gick ner på min son sen när han kom så andades han lite dåligt och hade svårt att hålla tempen så han hamnade på 10:an. Men i det stora hela gick allting fint och dagen efter skrevs han ut till mig. Denna graviditet är lugn. Din då??

• Miss Snö

Jag ville åka hem efter 2 dygn men de ville inte släppa iväg mig. Men då var min son liten för att vara född i v 40+2. Fast han mådde prima när jag ville åka hem.

• Miss Snö

När jag var där -07 så hade de information i en lite grupp om amning som jag gick på. Detta var någon dag efter jag hade fött. Där berättade de en del och så fick man ställa frågor.

• Miss Snö

Ja då det var det. Jag hade sån himla tur så ammningen funkade från start men jag fick lite tips om hur bebisen skulle ligga för att man inte skulle få sår på brösten och sånt. Sen vet jag ju att endel funkar det inte för trotts alla goda råd och så vidare. Jag hoppas att nästa bebis är lika "lättvindig". Men man vet ju aldrig.

Svar på tråden Karlstad förlossning