• Widgren

Karlstad förlossning

Hej, någon som vet hur karlstad förlossning är? Nu (redan börjar jag bli nervös) ska föda i Januari...
    Har haft så ont denna vekca och kännt mig så ensam.

• Svar på tråden Karlstad förlossning
  • LyckaJones

Hej, Karlstads förlossning är bra tycker jag!
    Jättego´ personal!
    Är det något mer specifikt du undrade över?
    /Lycka.

• Widgren
    Svar på #1
    Hej, va roligt att någon svarade! Hade nästan gett upp hoppet att någon änns fött på Karlstad sjukhus!
    Nja, jag är nog mest nervös hur det kommer gå. Fast mest nesvös är jag nog hur man ska känna att förlossningen är igång.. Alla säger ,- Men det känner man.. men jag oroar mig, tänk om man inte gör det.
    Tack för ditt svar!
    /väldigt orolig
  • LyckaJones

Prata med din bm om din oro!
    Hon kan berätta för dig hur det kan starta och kännas så du känner dig bättre förberedd.
    Ett annat tips är att gå nån form av kurs, profylaxkurs eller gravidyoga så du känner att du får mer koll på hur du vill ha din förlossning.

• emya

Widgren ..... barnmorskorna på förlossningen är helt underbara tycker jag. Ska dit igen på torsdag =)

• Widgren
    Svar på #4
    Låter jätte bra! Skönt att höra! Såg på din sida att du ska snittas, hur känns det inför det?
  • Miss Snö

Jag har också bra erfarenheter från förlossningen i Karlstad. Tycket de var bra. Jag ska föda igen i Mars och känner mig också lite nervös inför förlossningen. Men vid min förra graviditet så avtog nervositeten ju närmare förlossningen jag kom. Tillslut längtade jag efter att få ONT!! Lycka till

• Widgren

emya- , Jag förstår att du är nervös!! Det kommer nog gå bra ska du se.. Läste om din förra förlossning och allt är väl bättre än att gå igenom en sådan igen! eller??

Miss Snö- , Va roligt att få höra så mycket possitivt!
    Gick förra förlossningen bra? Ja, det kanske man kommer att göra tillslut! Har du en bra gaviditet nu då?

• Mirjis

Förlossningen i Karlstad är jättebra, födde min son där för 7 veckor sen.

• Miss Snö

Det blev lite bråttom på slutet för hjärtljudet gick ner på min son sen när han kom så andades han lite dåligt och hade svårt att hålla tempen så han hamnade på 10:an. Men i det stora hela gick allting fint och dagen efter skrevs han ut till mig. Denna graviditet är lugn. Din då??

Svar på tråden Karlstad förlossning