• Anonym (Varför?)

Han kan inte få utlösning/orgasm

Jag har träffat den mes underbara man och jag är upp över öronen förälskad. Allt känns SÅ rätt! Har har träffats ett tag nu och jag har insett att han inte kan få utlösning/orgasm genom varken samlag eller smek/oralsex. Han menar att det alltid varit såhär. Kvinnan kan få honom till den punkt då han nästan kommer, men det sista måste han "fixa själv". Först tyckte jag mest att det var tråkigt eftersom jag älskar att få orgasm tillsammans, känna att han kommer i mig. Men idag slog det mig! Tänk om han är mannen i mitt liv och vi då kommer till punkten då vi vill ha barn. Hur ska det gå till om han inte kan komma i mig?

Någon som varit med om något liknande? Kan jag göra nåt? Tror ni det sitter enbart mentalt hos honom? Hjälp?!

• Svar på tråden Han kan inte få utlösning/orgasm
  • Anonym (Varför?)

Återigen, väldigt tacksam för era svar.

Jag tror inte att det är något problem med förhuden, men återigen kan jag inte vara säker.

Detta är juh ett väldigt känsligt ämne och eftersom vi precis träffats vill jag inte "gå på" om detta. Men klart står att jag "stör" mig på detta. Aldrig varit med om det tidigare.

Devils: Ja, ohja. Jag har jobbat både länge och noggrannt och varit väldigt lyhörd till hur han vill ha det.

• Anonym (Varför?)

Ingen som har några mer tankar?

• Anonym

åh. Tyvärr så kan jag juh vara med i den här klubben.
    Det tar sån väldig tid för min kille att komma. Å det är så frustrerande nu när vi "försöker" bli gravida. Då tänker man juh på det ännu mera.

Tycker inte att det är roligt å ha sex i över en timmes tid varje gång.
    Å snacka om att man kan känna sig otillräcklig. Känns som om jag inte räcker till alls..

Å tror att det har blivit värre sen dess att jag slutade med mina piller faktiskt.

• Anonym (Kille)
    Anonym skrev 2008-11-01 15:25:51 följande:
    åh. Tyvärr så kan jag juh vara med i den här klubben. Det tar sån väldig tid för min kille att komma. Å det är så frustrerande nu när vi "försöker" bli gravida. Då tänker man juh på det ännu mera.Tycker inte att det är roligt å ha sex i över en timmes tid varje gång. Å snacka om att man kan känna sig otillräcklig. Känns som om jag inte räcker till alls..Å tror att det har blivit värre sen dess att jag slutade med mina piller faktiskt.
    Du skall inte känna dig otillräcklig, det är inte ditt fel om killen har prestationsångest.
  • Anonym (Varför?)

Inlägg 23: Jag vet precis vad du menar. Man känner sig otillräcklig. Men det borde vi inte göra, eller hur? Både du och jag har väl fått killar att komma otaliga gånger tidigare, eller?

Min förhoppning är att detta går över.

• Anonym (Samma)
    Anonym (samma sits) skrev 2008-10-30 14:02:22 följande:

min kille hade samma problem när vi träffades. gick nästan ett år när han tillslut lyckades. till saken hör att han inte har haft något längre förhållande innan och det verkade som han enbart behövde släppa spärrarna (som han inte visste fanns) lite och slappna av. när vi hade lärt känna varandra väll och kunde lita på varann så släppte det för honom!

hoppas det löser sig för er med. jag vet att det inte är alls roligt, man känner sig lite smått odyglig själv med tillslut när man inte lyckats med att få sin älskling att komma

• Anonym (Samma)
    Anonym (jag med...) skrev 2008-10-30 14:03:22 följande:
    Vi har ju varit tillsammans över 4 år..... och han har haft långa förhållanden före mig!

Hej! 

min kille har samma problem. han har inte kunnat komm med mig under 4 år ihop. de som ni säger de känns för jävligt. Han har 2 barn sen innan och kunnat komma med andra innan mig. Börja tro att det är något fel på mig. Vill även tillägga att han valde att inte berätta för mig under dessa år, fick veta det i september  sen nej jag kände inte att det inte kom någon sperma, eftersom några få gånger jag frågade då svarade han ?jo jag kom? men inte.  Anledningen att han inte berättade var att han inte visste hur jag skulle reagera och rädd att jag skulle lämna. 

Men du nämner att din kille hade spärr, hur gjorde han/ni för att få bort det? Kanske min man har nån slags spärr som sitter i hans undermedvetna. 

• Omega72

Hmm, jag är man som har det problemet...

För mej bottnar det nog mest i prestationsångest - min fru har större erfarenhet sexuellt än jag o det har legat som en filt över vårt sexliv. Rädslan av att inte räcka till eller vara bra nog har satt griller i huvudet på mej!
    De få gånger som hon sugit av mej hela vägen så att säga så har hennes reaktion varit åt äckelhållet när jag kommit vilket inte heller bidragit med att jag kan slappna av under sexet. 
    Till saken hör även att min fru har fött två barn o har en del kilon för mycket vilket göra att hon inte är så himla tight nedtill vilket gör att jag känner inte så värst mycket när vi väl har sex. Detta bidrar ytterligare till att känna sig pressad över att komma för att inte hon skall känna sig oattraktiv...
    I vårt förhållande är det mestadels jag som initierar sex dessutom vilket då skapar en press på mej att väl prestera väl när det väl händer så att det teoretiskt skulle finnas en chans att hon skulle vilja ha mera om jag presterar bra...

Det är otroligt lätt att slingra sig in i hjärnspöken men oftast är det inte bristande attraktion som är problemet utan känslan av att inte vara bra nog.

• Anonym (Man2)
    Omega72 skrev 2024-12-04 10:31:07 följande:

Hmm, jag är man som har det problemet...

För mej bottnar det nog mest i prestationsångest - min fru har större erfarenhet sexuellt än jag o det har legat som en filt över vårt sexliv. Rädslan av att inte räcka till eller vara bra nog har satt griller i huvudet på mej!
    De få gånger som hon sugit av mej hela vägen så att säga så har hennes reaktion varit åt äckelhållet när jag kommit vilket inte heller bidragit med att jag kan slappna av under sexet. 
    Till saken hör även att min fru har fött två barn o har en del kilon för mycket vilket göra att hon inte är så himla tight nedtill vilket gör att jag känner inte så värst mycket när vi väl har sex. Detta bidrar ytterligare till att känna sig pressad över att komma för att inte hon skall känna sig oattraktiv...
    I vårt förhållande är det mestadels jag som initierar sex dessutom vilket då skapar en press på mej att väl prestera väl när det väl händer så att det teoretiskt skulle finnas en chans att hon skulle vilja ha mera om jag presterar bra...

Det är otroligt lätt att slingra sig in i hjärnspöken men oftast är det inte bristande attraktion som är problemet utan känslan av att inte vara bra nog.

Lägg inte skulden på dig. Känns det knappt när ni hag sex borde hon kanske testa knipövningar. 
  • Nicepart

Jag har sex nästan samma. Jag behöver inte att komma. Men jag njutar att kyssa, röra, slicka... Jag tror det menar inte jag är inte glad. Berör på man, jag gillar utan kom, det gör mig hålla fresh...

• Anonym (G)

Jag kan inte komma när jag knullar med kondom, trist nog. Ännu tristare är att de flesta tjejer tolkar det som om att det är dem det är fel på. Jag njuter väldigt av sex ändå och har inga problem att avsluta själv eller om hon vill hjälpa med handen. Fast det hade såklart varit optimalt om jag kunde komma kondomen till trots.

• KimLinnefeldt
    Anonym (Varför?) skrev 2008-10-30 01:11:07 följande:

Han kan alltså få utlösning men måste "fixa det själv" så att säga

I så fall kan han göra dig gravid, bara att se till att samla in sperman och stoppa in i dig.
Svar på tråden Han kan inte få utlösning/orgasm