• Omega72

Han kan inte få utlösning/orgasm

Hmm, jag är man som har det problemet...

För mej bottnar det nog mest i prestationsångest - min fru har större erfarenhet sexuellt än jag o det har legat som en filt över vårt sexliv. Rädslan av att inte räcka till eller vara bra nog har satt griller i huvudet på mej!
    De få gånger som hon sugit av mej hela vägen så att säga så har hennes reaktion varit åt äckelhållet när jag kommit vilket inte heller bidragit med att jag kan slappna av under sexet. 
    Till saken hör även att min fru har fött två barn o har en del kilon för mycket vilket göra att hon inte är så himla tight nedtill vilket gör att jag känner inte så värst mycket när vi väl har sex. Detta bidrar ytterligare till att känna sig pressad över att komma för att inte hon skall känna sig oattraktiv...
    I vårt förhållande är det mestadels jag som initierar sex dessutom vilket då skapar en press på mej att väl prestera väl när det väl händer så att det teoretiskt skulle finnas en chans att hon skulle vilja ha mera om jag presterar bra...

Det är otroligt lätt att slingra sig in i hjärnspöken men oftast är det inte bristande attraktion som är problemet utan känslan av att inte vara bra nog.

Svar på tråden Han kan inte få utlösning/orgasm