Inlägg från: Anonym (Kille) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Kille)

Han kan inte få utlösning/orgasm

Det med barn ordnar sig nog, om han har problem att få utlösning vid samlag kan han ju runka i slutet och när han känner att han är på väg stoppar han in den i dig igen och sprutar.

• Anonym (Kille)

Anonym (jag med...) skrev 2008-10-30 13:58:28 följande:

Min man har samma problem och jag har och kan ff tycka att det är jättejobbigt! Jag känner mig tyvärr väldigt oattraktiv och får känslan att det är mig det är fel på, även fast han säger att han alltid varit sån..... däremot så vet jag att han nån gång i början sagt att han kommit tre-fyra ggr i tjejer sammanlagt... vilket fått mig att känna mig ännu mer värdelös.Till din fråga, vi har barn idag och han får runka själv och sen köra in den i mig..l.. oromantiskt, men vi fick barn iaf..Du Anonym 11, hur vet man om det är förhuden som är för trång??
    Det gör väl inte så mycket, det behöver ni ju inte berätta för någon hur ni gjorde när du blev gravid.
  • Anonym (Kille)
    Anonym skrev 2008-11-01 15:25:51 följande:
    åh. Tyvärr så kan jag juh vara med i den här klubben. Det tar sån väldig tid för min kille att komma. Å det är så frustrerande nu när vi "försöker" bli gravida. Då tänker man juh på det ännu mera.Tycker inte att det är roligt å ha sex i över en timmes tid varje gång. Å snacka om att man kan känna sig otillräcklig. Känns som om jag inte räcker till alls..Å tror att det har blivit värre sen dess att jag slutade med mina piller faktiskt.
    Du skall inte känna dig otillräcklig, det är inte ditt fel om killen har prestationsångest.
Svar på tråden Han kan inte få utlösning/orgasm