• Yummie

Handlar du kopior och plagiat av kända märken?

Nej, det gör jag inte o är helt emot sådan handel!

• Yummie

Jag håller helt o hållet med TS. Jag shoppar numera sällan och för mig är kvalité det viktigaste. Jag vill kunna ha favoritplagg som ska hålla år efter år som tex mina Ralph Lauren skjortor. De är flera år gamla men som nya. O jag har använt dom hundratals ggr och tvättat o inte en enda tråd hänger löst o sömmarna har inte flyttat på sig som det ofta gör i tex H&M-kläder. Men visst, på H&M kan man också ibland hitta någon godbit. Men det är ingen affär jag besöker ofta o jag vill inte ha kläder som alla andra har.
    Sen har jag en klassisk stil o går mkt sällan efter trender. Jag vill helt enkelt ha kläder som alltid funkar o som jag trivs i!
    För några veckor sedan skulle jag köpa ett par skinnhandskar. Jag tittade på H&M´s utbud o hittade ett par för 249:- men de var inte välsydda och hade hårt skinn, så jag gick till NK o provade ett par från Rizzo för 700:- o det var helt perfekta. Supermjukt härligt skinn och ull inuti samt fina detaljer utanpå. Jag slog till direkt o har använt dom ganska många ggr nu o år jättenöjd.
    Ett annat märke jag köper mkt av är Gant. Älskar deras pikéer samt mkt annat o allt jag har därifrån håller superkvalité. Kavajen för 3000:- var värd sitt pris o jag använder den OFTA o kommer aldrig tröttna på den likaså deras v-ringade ulltröjor och bastoppar.
    När det gäller skor så kör jag på kvalité där också. Köpte på rean för 2 år sedan ett par ballerinaskor från Gucci o vill aldrig byta ut dom. Använde dom flitigt hela sommaren o de blir bara snyggare ju mer använda dom blir. Men jag har även att par stövlar från Vagabond o ett par sandaler från Esprit o det har också hållit mkt god kvalité.
    Väskor har jag bara 2-3 st o vill inte ha mer då jag vill ha en klassisk väska som kommer hålla många, många år framöver som tex min Mulberry, o det är så bra kvalité på att jag i somras var tvungen att kompletera med en plånbok därifrån. Kan säga att jag aldrig kommer vilja ha någon annan o tittar inte ens åt andra!

Blev visst lite långt det här, men så tycker jag i alla fall!

Svar på tråden Handlar du kopior och plagiat av kända märken?