Tredje missfallet konstaterat och inga barn sen tidigare. Ge mig hopp!
solskenshistoria!!!!
hej jag hade två mf å tre utomkvedeshavandeskap( varav sista gången så sprack min vänstra äggledare) sista gången när äggledaren sprack så va det i maj förra året (07) å efter sommaren så skulle jag operera bort den äggledaren för att sedan ställa oss i kö till provrör (då vi efter tre mf fick gå en utredning å ta en massa prover på mig å sambon, det visade helt normalt)innan sommaren va över å jag skulle in på operation så va jag gravid igen(NEEEJ tänkte jag inte nu igen ,jag orkar inte förlora ännu en graviditet) skillnaden denna gången va att hon stannade kvar till hon va redo att möta sina stolta, överlyckliga föräldrar, så efter på våran 6 graviditet så fick vi vårt första levande mirakel, helt på egen väg!!!!
ge inte upp, det är jättejobbigt, jag vet...kämpa på
vi fick gå på ultraljud varannan vecka fram till v 20 ungefär ,allt för att stilla min oro(å det va inte jag som bad om det utan det va läkarna uppe på kk som tyckte det för det hade en högre statistik att barnet klarade sig om mamman fick gå på täta kontroller om man varit med om många mf)detta tror jag hjälåte min oro mycket å efter v 20 så kände jag ju sparkarna så då visste jag ju att hon levde i allafall...