• mamma20

Hur ser man om han tagit amfetamin?

av egna erfarenhet : Jag slutade med droger när jag blev med barn.. jag va inte fast i det så men det var ju för mycket det märkte båfe jag och kroppen.. mina favoriter va amfetamin och E... Om man har tagit amfetamin så syns det ganska väl om man själv har varit med om det medans andra som inte har det kanske itne märker något alls..
    Det vanligaste är att pupilerna blir stora. men man kan ju även luras av det.. sätter men en lampa riktigt nära så krymper de lika väl som på vanliga.. en kanske lite mindre beroende på nu längesen man tog det.. Vissa kan bli riktigt snackiga och vissa vill bara va för sig sj.. men det finns en sak som alla får.. (vad jag vet) mun torrhet... amfetamin torkar ut kroppen och man får väldigt torr mun.. ofta håller man även på med munnen (alt tuggumi) eller leka me tungan bita på tänderna eller som jag ofta gjorde bet hål i kinderna. och man kan itne sitta still utan att göra något.. Nu säger jag inte att allt detta är självklart.. alla människor är olika och tar allt annourlunda.. hoppas det kunde ge dej något..

Svar på tråden Hur ser man om han tagit amfetamin?