Hur ser man om han tagit amfetamin?
Jag var länge tillsammans med en som brukade amfetamin dagligen och på honom märkte man som alla säger. Man märker det på sömnen, stirrigheten, maten, torr i munnen. Kunde inte bara sitta tyst i soffan och mysa framför en film. Han blev nojig för saker och ting. Kunde anklaga mig och sina vänner eller i stort sätt vem som helst för vad som helst. Han blev pervers och ville ha sex. Inte vanligt sex utan så perverst som möjligt.
Att du inte äter mellanmål med honom som mjölk eller fil... När mna tagit amf så är magen sur och om man äter såna saker så kan det hända att magen får fil/mjölk att surna och man kräks sura klumpar. Det kan vara ett sätt att testa. Se om han klarar av att äta sånt och om man verkar må dåligt på det... Tuggar han ofta på tuggummi?
Jag tycker att det bästa vore att lämna honom och är det så att han inte kunde sluta när du blev gravid så har jag svårt att tro att han kommer göra det efter sommaren.. Vad hade han för ursäkt till att inte lägga med en gång utan skall leva med drogerna några extra månader? Jag ångrar varje dag som jag stannade hos min kille. Det tog flera år innan jag kom över honom och det som han hjorde med mig. Han brukade aldrig våld på mig, men han psykade mig.
Fick mig att känna att jag var sämre än honom, inte dög till något. Anklagade mig för saker. Det enda som han gjorde mot mig som jag kan ta som fysiskt våld var hotade mig med pistol. Det var en gång, och den enda. Snälla... Lämna honom! När dom tar droger är dom kalla! Dom har inga känslor, dom bryr sig inte om nåt eller någon. Inte ens sina barn! Tro mig! Han kanske inte visat den sidan än... Men den kommer komma! Jag fick flytta 30 mil för att komma ifrån honom. Låt inte det hända er!
Jag är anonym och tror att det se flesta här förstår mig...