• MammaSusan81

Tidiga upprepade missfall

TS ser att dina mf inträffat lika som mina jag har haft 5st mf mellan v5-7.
    Ska få fragmin sprutor vid nästa grav men ska avvakta till v7 nu? När fick du starta med dina sprutor?

sist jag var gravid ksulle jag vänta till v.6 men kom ej längre än så då....Nu är jag i v.5 igen & ska på vul 12 nov (om inget hänt innan) får då info om hur ja ska ta sprutorna

• MammaSusan81
    God Is A Girl skrev 2008-10-27 15:39:32 följande:
    Fick börja med sprutorna så fort jag plussat i princip. Det var det hon tyckte var viktigt, att jag ringde så fort jag plussade så jag fick komma dit för vul och recept. Tror jag var i vecka 6 då, men då plussade jag i mitten av vecka 5 och dom hade inga tider fören veckan efter.Varför skulle du få vänta med blodförtunnande? det är ju meningen att man ska hindra miniproppar i det som sen ska bli moderkakan, så det är ju viktigt att ta det från början?
    Precis så sa läkaren till mig att jag skulle få sprutor så fort jag fick +, men när jag ringer så säger sköterskorna att jag ska avvakta?? Ska jag ringa igen tkr du?
  • MammaSusan81
    God Is A Girl skrev 2008-10-27 15:47:29 följande:
    ja ring och säg vad läkaren sa! sköterskorna vet inget om läkarens behandlingsbestämmelser. så säg att du ska ha hjälp med sprutorna -nu. stå på dig *peppar lite* tänk om dom här dagarna blir dom avgörande?:/ nej dålig sköterska!
    suck de har stängt nu, får ringa imorgon igen.....Tack för dina svar!!!
  • MammaSusan81

Tack!! Hoppas de gör så för dig med!

Svar på tråden Tidiga upprepade missfall