Inlägg från: Busbellan |Visa alla inlägg
  • Busbellan

NY! Skryttråd för oss med barn som INTE är tidiga i utvecklingen!

Brukade ju hänga i den här tråden. Måste bara skryta över min duktiga lilla tjej. Vi hade inga förhoppningar om att hon skulle gå på ett bra tag, det såg inte ut att vara i närheten. Visst hon har tagit några steg efter mycket lockande, men det var inte ofta.
    Men så lite innan hon blev 15 mån så bara bestämde hon sig för att det var dags att gå och sen den daegn har hon knappt krypit alls

Mamma till Nora, August och Ella
  • Busbellan
    suzolina skrev 2008-10-18 17:54:39 följande:
    Nogula : som jag skrev innan var min stora pojke snabb i utvecklingen ..fram tills han var 9 månader...sen sa det tvärstopp och han började inte gå förrän han var 14 månader...så det är så olika när de släpper ...han övade aldrig, han reste sig inte ens upp och gick utmed möblerna och vi fick höra att vi ska träna och gå runt med honom vilket han hatade..sen en kväll reste han sig hemma hos mina föräldrar och gick iväg som om han kunnat det i flera månader.
    Låter precis som min tjej
    Hon har också varit relativt tidig motoriskt innan, men just gåendet tog ju ett tag, men nu efter att ha gått i 2 veckor så är det inga problem alls. Hon fixar trösklar, trottoarskanter och backar utan problem
    Mamma till Nora, August och Ella
Svar på tråden NY! Skryttråd för oss med barn som INTE är tidiga i utvecklingen!