Inlägg från: suzolina |Visa alla inlägg
  • suzolina

NY! Skryttråd för oss med barn som INTE är tidiga i utvecklingen!

anmäler mig här igen ..har en stor pojke som enligt fl: s mått var snabb i allt..och en liten på 8 måander som tar det lilla lugna i livet...låg mestadels tills han var 6 månader...sitter nu bra men långt ifrån långa stunder och långt ifrån stadigt...medan brorsan började krypa när han var 8 månader verkr lilelbror inte ha bråttom i livet alls..och han är lika go ändå..fast min bvc bara skrattar åt mina frågor ifall han är sen :_)

• suzolina

Nogula : som jag skrev innan var min stora pojke snabb i utvecklingen ..fram tills han var 9 månader...sen sa det tvärstopp och han började inte gå förrän han var 14 månader...så det är så olika när de släpper ...han övade aldrig, han reste sig inte ens upp och gick utmed möblerna och vi fick höra att vi ska träna och gå runt med honom vilket han hatade..sen en kväll reste han sig hemma hos mina föräldrar och gick iväg som om han kunnat det i flera månader.

• suzolina

jag verkar ha en av de bästa bvc i sverige. Min lilla pojke började sitta själv för nån dag sen, 7,5 månader gammal. jämfört med storebror som satt vid 5 är han sen. min bvc bara sa att alla barsn är olika och bara för att storebror gjorde det så betyder det inte att även lillen måste göra det.

• suzolina

jesster: hahah så gör min lilla pojke..börjar jag sjunga gripoer han tag om mina händer..och sjunger jag medan jag gör nånting sträcker han armarna mot mig och protesterar typ man gör inte så mamma

Svar på tråden NY! Skryttråd för oss med barn som INTE är tidiga i utvecklingen!