• tjej 72

hur går man vidare efter MF

Hejsan!Har precis haft mitt tredje missfall,fick skrapa mig denna gång.Skrapningen gjorde jag igår.Känns väldigt tufft och mår väldigt dåligt psykiskt.Har två friska pojkar innan,15&9år.Ska få komma på en undersökning om ca 5 veckor.Tar en dag i taget och försöker tänka positivt,fast det är väldigt svårt.Önskar alla lycka till...

• tjej 72
    Svar på #14
    Hejsan!Jag läste ditt inlägg,beklagar sorgen och vet hur det känns.Fick skrapa mig i måndags efter ett tredje missfall.Men jag läste att det var ditt fjärde.Har dom inte gjort en undersökning efter tredje?Hade du något ont i magen efter skrapningen,blödde du mycket.Jag blöder,svullen i magen och hade värk i magen igår.Idag har jag ej ont,bara svullen.Känns skönt att läsa om andra,man känner sig så ensam.Fast man inte är det,det är ju så vanligt.Men just nu känns allt hopplöst,men tar en dag i taget.Lycka till nästa gång..
  • tjej 72

Hejsan sushikatten! Vad hjälper pergotime för? Har själv haft mitt tredje mf nyss och ska få komma på en undersökning.Är 36år och har svårare att bli gravid.Kram

Svar på tråden hur går man vidare efter MF