• ConcreteAngel

hur går man vidare efter MF

Jag blev bara arg när alla skulle försöka lindra sorgen med att säga att det är vanligt, jag kände inte att det spelade så stor roll.
    Jag har fortfarande inte blivit gravid... jag fick mf i juni 07.

Jag har nog bara försökt tänkt positivt hela tiden, nu har jag fått 2 st och 3 är ovanligt så jag har bara hoppats på en ny graviditet.

Hoppas du blir gravid snart igen

• ConcreteAngel
    solros83 skrev 2008-10-21 22:07:28 följande:
    tack för inlägget concreteAngel så vi har en kämpe här låter det som jag vet det är inge kul och höra att det går bättre nästa gång och se alla anndra gå runt med sina barn man blir ju sugen själv och vill ha svaret är inte att glöma och gå vidare utan att leva med det men det känns sjukt jobbigt men har man klarat och bli gravid så har man ju kommit långt även om man inte kommer hela vägen du ska se att du oxså kommer hela vägen och får en liten ge inte uppjag går och hoppas hoppas sluta blöda nu
    Ja tack! Jag kämpar varje dag med att hålla humöret uppe och försöka vara glad för andra, fast jag bär på en enorm avundsjuka.
    Men jag hoppas att någonstans finns ett litet hopp om att nån dag få upp vårt barn på magen och fyllas av lycka.

Sorgen efter ett missfall lindras efter ett tag men inte sorgen av att inte bli gravid.
    Jag tänker inte så mycket på vad som hade varit om jag inte fått mf utan mer på vad som händer om jag inte kan få barn.
Svar på tråden hur går man vidare efter MF