• solros83

hur går man vidare efter MF

hur ska man årka gå vidare efter missfall va och jobba på ultraljuds avd i dag och såg alla med magar man blir ju så ledsen och bara se så jag har fått mitt första missfall och vi vill så gjärna ha barn men jag vill inte deppa ner mig häller så det får en spär hur har ni anndra kommit över det har läst att vissa stackare ha haft 3 mf efter varandra men änd blivir gravida hur läng tid har det tagit för anndra och blivit gravid efter mf ???? snälla lite råd tack eller nån som sitter i samma sitvation

• Svar på tråden hur går man vidare efter MF
  • solros83

myggan09 tråkigt att höra att du oxså få gå i genom MF men jag har hört att det är bara och fort sätta prova efter man sluta blöda och tänka posetivt men (så svårt ) när man ser alla ha barn så men det är ju inte säkert att man fåt MF nästa gång bara för att man fick det nu man får inte sluta hoppas jag hoppas att det ska sluta blöda så man kan försöka igen och inte deppa ner sig eller låsa fast sig vid tanken och bli gravid så att det inte blr lägga det på ett balanserat plan så ska vi se att det blir 2 strek igen jag är hopp full
    ha hoppet kvar myggan09

• solros83

Psipsina tack för inlägget det ger lite hopp :0) kul och höra att det har gott bra senare efter MF det ger en mycket hopp

• solros83

tack för inlägget concreteAngel så vi har en kämpe här låter det som jag vet det är inge kul och höra att det går bättre nästa gång och se alla anndra gå runt med sina barn man blir ju sugen själv och vill ha svaret är inte att glöma och gå vidare utan att leva med det men det känns sjukt jobbigt men har man klarat och bli gravid så har man ju kommit långt även om man inte kommer hela vägen du ska se att du oxså kommer hela vägen och får en liten ge inte upp
    jag går och hoppas hoppas sluta blöda nu

Svar på tråden hur går man vidare efter MF