• Rasmusnalle

Ljusrosa Flytning??? RD 10 :-(

JAG BLÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖDER!!!!....*gråååååååååter*
    Såg en liten droppe på toapappret..bröt ihop på jobbet och åkte hem..är så förtvivlad just nu..vi som hade så fint ägg med toppkvalité.

Det va mer som en ljusrosa flytning än en droppe blod som vid mens..har haft hugg i livmodern de senaste dagarna och det molar fortfarande...finns dett nån chans att lilla knytet vill stanna?????

Väntar på att bli kissnödig så ska jag testa nu...JAG VÅGAR JU INTE!!!

Är på RD 10

Finns det nåt hopp för oss???
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-27 22:25
    Jaha då va det bekräftat..idag tog jag ett blodprov för att mäta Hcg nivån i blodet och det va så lågt som 7. Finns inget gulligt litet knyte kvar.

Började blöda mer natten mellan torsdag och fredag den 23/10. MF

Tack allihopa för era varma kommentarer och allt stöd som hjälpte mig att hålla modet uppe.
  • Svar på tråden Ljusrosa Flytning??? RD 10 :-(
  • Rasmusnalle

RD = Ruvardag

Tack allihopa för era snälla ord..ni har gett mig ett ordentligt hopp nu..är faktiskt på lite bättre humör

lightfish: Jag började gråta när jag läste ditt inlägg eftersom det är just 4 dagar innan jag har min testdag..hoppas hoppas!!

Cliffis och Odens ängel: är det inte lite sent för en nidblödning..trodde den skulle komma i sånna fall mellan dag 3-7..fast jag vet inte..

Jag har inte sett nåt mer nu sen jag gick på toa sist vid 12 tiden..väntar på att bli riktigt kissnödig så jag kan göra testet..jag gör nog det iaf för att lugna mig.

• Rasmusnalle

Åhhh..du ska bara veta hur glad jag blir när jag läser ditt svar..du är en riktig ängel
    Sitter och blåhåller tummarna nu strax innan testet.

Håll tummarna för mig nu!!

• Rasmusnalle

Efter MYCKET velande om jag skulle testa så gjorde jag det iaf..tog testet jag fick från ivf men tyckte jag såg lite dåligt på det..så jag öppnade en till förpackning och doppade ner det oxå..sen hade jag två test att vänta på....VA HEMSKT DET ÄR ATT STÅ OCH VÄNTA!!!

Men men..jag måste ha sett ut som ett barn på julafton.
    Ett  på stickan!!

Kan det vara så att jag är gravid???!!! De ljusrosa flytningen är helt borta. Men jag vågar ändå inte tro nåt än..jag har ju TD på måndag den 20/10
    Men jag är såååååååååååååååååå lycklig just nu

Tjuvtestade den 16/10 (4 dagar innan TD)

Det röda testet är från ivf..tittar man noga kan man urskilja ett svagt streck i det runda fönstret men clearblue visade tydligare. Ska ta ett digitalt på måndag.

TACK ALLIHOPA FÖR ALLA TUMMAR..DET HJÄLPTE!!
    Hoppas bara plusset finns kvar även på måndag  

• Rasmusnalle

thelifesaviour: Titta på mig..jag trodde det absolut värsta, men har bara fått höra gott från alla och det verkar tydligen vara väldigt vanligt. Håller tummarna på att mensen håller sig borta från dig de närmsta 9 månaderna.

Tack så jättemycket allihopa för att ni har stöttat. Ni är helt underbara!!

• Rasmusnalle

Ängel:  STORT GRATTIS!!!!!!!!!!!!!!!
    Nu hållr vi tummarna på att våra små knyten håller sig kvar i våra varma magar  Glad Glad

• Rasmusnalle

Lrs08: Nääääää va tråkigt Jäkla mens till o dyka upp!! Håller tummarna för dig i fortsättningen att du får ett fint pluss och att mensen nu håller sig borta
    Stor Kraaaaaaaaaam

• Rasmusnalle

Jag fick en brunaktig flytning igår kväll men hoppas på att det är den ljusrosa flytningen som har torkat in. måste lära mig att inte analysera pappret efter toabesök..är det fler som håller på såhär eller är jag ensam

Har haft hugg i midjan och livmodern några ggr men hoppas på att det är bra tecken.

• Rasmusnalle

Ååååhhhhhh..jag står inte ut längre!!! Fick springa ut från IKEA efter riktiga magsmärtor och vad hittade jag på pappret..en ny flytning, men den här gången va den inte ljusrosa utan mer ljusröd..och den verkar vara mer ihärdig nu..är rädd att det här är förstadiet till mens.
    Det kanske va ett falskt PLUS
    Jag har så ont oxå..som knivar i magen eller rejäl menssmärta...Uääääähhhh!!

• Rasmusnalle

jag är ju så dum och springer in på toa och  torkar bara för att se..men det är som gammal mens som inte slutar..det  är INTE rött blod..det verkar inte vara färskt..men frågan är vad det är??
    Funderar på att ta ett nytt gravtest..ett CB Digital

Svar på tråden Ljusrosa Flytning??? RD 10 :-(