Inlägg från: Mamsis |Visa alla inlägg
  • Mamsis

Män i klänning, transor, är det fel?

Herregud vem bryr sig i hur andra klär sig!! Det är väl upp till dem.

• Mamsis
    Hamnbo skrev 2008-10-15 12:38:16 följande:
    Han kan ju inte älska ha det om jag aldrig köper nåra till honom. Man behöver ju inte uppmuntra det. Fidelis ad urnam skrev 2008-10-15 12:05:43 följande:
    Jo, det kan han visst, han provar bara dina i så fall.
  • Mamsis

Fru U skrev 2008-10-15 12:42:08 följande:

Jag har träffat en flertal transor och de är som vem som helst fast de gillar kvinnokläderSjälv förstår jag det dock inte. Om det bara hade handlat om att tex ta på sig en klänning så hade det varit en sak, men ofta handlar det om att visa upp sig som kvinnlig (läppstift, pumps, strumpbyxor)Förstå mig rätt nu! Jag dömer ingen som klär sig annorlunda (enligt rådande norm då) eller tycker det är fel på något sätt, jag bara förstår det inte
    Inte jag heller, men jag förstår å andra sidan inte heller de som vill ha byxorna hänga på halva röven
  • Mamsis

Alla skiljer väl på transvestiter och transsexuella?! Det rä ju absolut inte samma sak.
    En transexuell ÄR ju kvinna resp man inombords fast de råkat födas med fel könsdelar.

En transvestit vill klä sig i det andra könets kläder men fortfarande tillhöra sitt födslokön.

• Mamsis
    ludenben skrev 2008-10-15 20:36:13 följande:
    alla har rätt att klä sig som de vill. Men jag skulle inte vilja att min karl gjorde det
    Hmm... Om min man vore mycket manlig i vanlöiga fall skulle jag nog kunna tänka mig att ta med honom på en liten kryssning, fast som min väninna..
  • Mamsis

Alla är inte fula faktiskt.. Bara de som överdriver så man baxnar. Men det kanske är just det.. För att få hela känslan av att vara kvinna så överdriver de? Jag vet inte, får fråga min vän om saken.

Svar på tråden Män i klänning, transor, är det fel?