Män i klänning, transor, är det fel?
Nej. Det är inte fel alls. Men jag kan inte se dem som "män" :) Men de brukar vara underbara personligheter men som sagt- inte så manliga kanske *s*
Nej. Det är inte fel alls. Men jag kan inte se dem som "män" :) Men de brukar vara underbara personligheter men som sagt- inte så manliga kanske *s*
kanske för att man är förvirrad i sin könsläggning? Är inte det ett handikapp? Jag tror knappast att en könsförvirrad typ har det lättare än en som är "sitt kön" i kropp och själ...
Fidelis ad urnam skrev 2008-10-15 10:27:54 följande:
Vi som varken har denna snopp eller denna märkliga "snippa" då? ;)
Morbid Mistress skrev 2008-10-15 10:57:02 följande:
undrar om det är ngn kvinna (eller njo, måste väl vara vissa iof) som tycker transar är sexig och manliga *s*
Jag skulle inte kunna leva kvar i min relation till min man om han "blev" transa- skulle ju vara totalt avtändande!
Att acceptera är EN sak, en annan att anse att det är konstigt och omanligt.
Nej. Jag håller med dig. Jag accepterar det- jag tycker de muntrar upp en lite när man ser de transa runt på stan :) Så jag gillar dem. Men jag tycker att det är lite "snett i skallen" på dem iaf. Det är omanligt och jag skulle då inte vilja vara gift med en som gillade sminka sig och knata runt i kvinnokläder....
haha. Neeej. Min man är inte heller ngn supermanlig brölande typ :) Men ngn måtta måste det vara tycker jag ;)
Ingen skulle vara gladare än jag om klänningar brann upp ;)
skulle du anse att det var oki om din man tog på sig klänning när ni ska ut på stan? Eller sminkade sig?