Fler som älskar att städa?
borde han inte vara glad att det är rent och fint och att du mår bra över det??
borde han inte vara glad att det är rent och fint och att du mår bra över det??
visst går det andra mycket snabbare, men man ser ju mer resultat på kök och badrum
fast golvet gillar jag inte speciellt. bara när det är färdigt eller med micromoppen
jag kommer
är du barnvakt under tiden?? haha
ha en bra (städ)dag
det blir bra träning med fyra st
vi förlåter dig
måste varit väldigt underhållande... haha (förutom följande städningen efter andra)
skulle vilja se min man laga mat, händer inte ofta (i princip aldrig)
jag plockar mest & dammar och sådär "där jag känner för", litet schema kanske finns inne i huvudet att vissa saker SKA göras... men funderar på att skriva veckoschema på vad som ska göras varje dag. tror blir smidigare då
ett tag skrev jag en liten lista för nästa dag vad som skulle göras då... tror det underlättar med någon slags lista.
nej, det är verkligen inte lätt att hinna allt man vill
det sitter nog rätt bra i ryggmärgen ja
det låter bra det
tack för bra tips
vilken sorts musik har du helst på?? valiga favoriten eller någon speciell "städmusik"?? och har ni andra någon speciell "städmusik"??
"letar" själv efter bra städmusiki '
jo, precis. man får ju hitta något sätt att dela upp det. så allt som ska hinnas med hinns med under veckan och lika långa pass varje dag eller lite mer de dagar man hinner det. få med lika många längre pass varje dag och så
jag hinner lite mer än 1-2timmar/dag, men eftersom jag har fyra barn så förstår du att det inte finns så mycket tid