• Endast jag

HCG värdet vid Partiell mola

Beklagar det du fått gå igenom.

Har ingen aning om vad mitt hcg låg på någongång. Men vet att det sjönk fort.
    Men att du är nere på 6 nu är bra. Vissa läkare säger, att är man under 5 så räknas det som 0. Alltså inga grav.hormoner.
    Men det är som mycket annat väldigt olika från läkare till läkare.

• Endast jag

Typiskt att hon skulle resa bort. Men hoppas du får svar på dina frågor imorgon!

Jag skulle ta pover i ett halvår. Fick reda på att det var mola i februari och skulle ta sista provet i augusti. Alla prover har varit bra under den tiden. Men när jag tog det sist var det lite förhöjt så hade blivit gravid. (slutade dock i mf)

Har du fått veta hur länge du får grav.förbud?
    Usch, tycker så synd om dig!
    kram

• Endast jag

Ja, det är inte lätt inte. Det är inget man önskar sin värsta fiende äns.

Har inga barn innan och graviditeten var inte alls planerat men var lika glada för det. Han ju gå 18 veckor, då har man ställt in sig på en liten. Så vi bestämde oss för att försöka igen direkt, men det blev ju inget med det.

Vad skönt att ändå ha en liten att tänka på. även om jag förstår att det är jätte jobbigt ändå!

Har ni försökt med andra barnet länge?
    Det låter jättehemskt att man måste vänta minst ett halvår, men tiden går fortare än man tror.

Man känner sig lite annorlunda att råkat ut för detta när det är så få som gör det.
    Jag har pratat med Väldigt många om det och det är inte en enda som har hört talas om det tidigare.

Har du fått pratat med läkaren idag?

Svar på tråden HCG värdet vid Partiell mola