Har din bortsprugna katt kommit tillbaka???
Min katt som ägtligen är en innakkt brukade sitta på på ute palsten där jag bode tigare bode alls på botten våningen med balkongdörren öpenn satt hon strax utan för dörren eller i dörr öppningen gick alldrig längre än så.
En dag hade jag besök av en person som röker och hos mig hänvisas röker till utsidan av lgh. Sa till mitt besök stäng ej balkongdörren då katten är på utsidan jag gick till köket för att gör ordning fick kom tillnbaka och en och en halv timma senare sa min så kallde "vän" att katten är ute och dörren är stäng.
Tack för att du beröatt de nu lite sent tycker jag svarde jag.
Hur som helst efter 7-8 måner hittade en person mitt katt vid en återvinninscetara utmärlad och mager tovig etc. Detta var ca 700meter från hemmet.
Tror ej hon vågde gå hem hade blivigt skrämd av garnnes hund.
Den som hittade min kom och kackade på mitt sovrumsförster kl var ca 0115 så yr vaket steg jag upp och öppende balkongdörren katten kom raka vägen till min fam och böjde spinna i min fam.
Sen ville hon aldrig läman utan uppsikt de närmst två-tre veckorna jag fick sitta med henne när hon gick på toa etc och vise versa.
Kvällen inna hade jag sagt åt en av mina vänner som frågat mig om ketten kommit tillbaka nej och jag tror inte heller att jag kommer at få se henn emer detta var alls drgt 6år sedan nu.