Inlägg från: stinamaria |Visa alla inlägg
  • stinamaria

någon som pluggar?

Jag pluggar på gymnasiet fortfarande. Började andra året på frisörlinjen nu. Det är ganska tufft, men inte direkt tuffare än vad det hade varit utan barn. Jag har lite svårt för att sätta mig ner och plugga när jag behöver men tid har jag. Sonen går och lägger sig vid sju sen kan jag om jag vill sitta och plugga. Hittills denna terminen har jag inte pluggat någonting men på måndag ska jag ha mitt första prov och efter det börjar det dra igång med inlämningsarbeten och mer prov så nu gäller det att komma in i allt igen

• stinamaria
    VeeKa skrev 2008-10-03 19:47:25 följande:
    Haha, visst vill man inte sätta sig och plugga det första man gör efter barnen somnar ??
    Nej, det är ju det
    Då vill man ju gärna sitta ner och ta det lugnt en stund eller låta ngn kompis komma över och umgås lite
  • stinamaria

Åh, igår fick jag veta hur nästa vecka ser ut.. Två prov, läsa 100 sidor i en bok. Göra en reklamannons(får förhoppningsvis klart den i skolan) och ett stort inlämningsarbete i färg och stil(ska skriva om de olika stilarna, ca två sidor om varje och sen klippa och klistra bilder eller hur man nu vill göra). Nu känns det lite jobbigt :P

Svar på tråden någon som pluggar?